صفحه اصلی / پیام تبریک معاون علمی رئیس‌جمهور به مناسبت فرا رسیدن نوروز

پیام تبریک معاون علمی رئیس‌جمهور به مناسبت فرا رسیدن نوروز

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت و یادآور شد که «زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری»؛ بهار ماست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در متن پیام دکتر سورنا ستاری، رئیس بنیاد ملی نخبگان آمده است: "هوالحی
آسمان سبک‌بال است. اما همه هستی در اوست. نقطه اشارت مؤمنان به اوست. نور در اوست. ظلمت و گرما در اوست. آسمان با آن همه سترگی، بار امانت نتوانست کشید. چشم وظیفه‌اش را بر این دایره‌ی خاکی انداخت و اشرفیت، قسمت ما شد.
نوروز، نهضت زمین برای زیستن در آسمان است. اما ما که دائماً زنده‌ایم؛ نوروز ما کجاست؟ زمستان ما کجاست؟ پاییز و تابستان‌مان کو؟ نوروز ما آن زمان خواهد شکفت که گل‌های خلاقیت و اندیشه‌مان، بر زمین عمل، رخ برآورده باشند.
«زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری»؛ بهار ماست. «اقتصاد دانش‌بنیان»؛ بوستان آن است. اگر امروز را دریابیم و فردا را رها کنیم، در پاییزیم. اگر فردا همه‌چیزمان باشد و امروز را نسازیم، در زمستان‌ایم. اندیشمند جهان‌ساز، اویی‌ست که ذهن‌اش نوروزی است؛ ذهنی که از زمستان جان گرفته است و شکفته است.
در ایام خوش طبیعت که بوی بهارانه‌اش، دل‌گشاست و روح‌فزا، شادابی و شادکامی همه هموطنان عزیزم به‌ویژه بازیگران عرصه علم و فناوری و زیست بوم کارآفرینی را از خداوند باری‌تعالی خواستارم و نوروز پرشکوفه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری را آرزومندم".
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.