صفحه اصلی / سومین جلسه متهم خیابان پاسداران آغاز شد

سومین جلسه متهم خیابان پاسداران آغاز شد

سومین جلسه محاکمه «م.ثلاث» راننده اتوبوس حادثه خیابان گلستان هفتم واقع در پاسداران در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران در حال برگزاری است.
‌‌‌‌‌‌ به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، قاضی محمدرضا محمدی کشکولی روز دوشنبه در پایان جلسه دوم دادگاه متهم حادثه خیابان پاسداران با موافقت درخواست استمهال سعید اشرف زاده وکیل تعیینی 'م.ثلاث' متهم پرونده، جلسه بعدی رسیدگی، یکشنبه هفته آینده یعنی امروز اعلام کرد.
قاضی کشکولی از نماینده نیروی انتظامی هم خواست اگر شاهدی دارد در جلسه امروز او را به دادگاه بیاورد.
رئیس دادگاه در آغاز جلسه دوم از معرفی وکیل تعیینی از سوی متهم خبر داد و گفت که طبق قانون آئین دادرسی کیفری با جایگزین وکیل تعیینی، دفاعیات از سوی وکیل تسخیری منتفی می‌شود؛ این درحالیست که بازپرس برای راننده اتوبوس حادثه خیابان پاسداران پیشتر به دلیل اظهار اعسار او، وکیل تسخیری معرفی کرده بود.
در نخستین جلسه دادگاه متهم حادثه خیابان پاسداران که یکشنبه هفته گذشته با حضور اولیای دم مقتولان مرادی، امامی و بایرامی، متهم، وکیل تسخیری متهم، نماینده دادستان و نماینده حقوقی فرماندهی ناجا تهران بزرگ تشکیل شده بود، محمد شهریاری معاون و نماینده دادستان با حضور در جایگاه کیفرخواست را قرائت و اتهام راننده اتوبوس حادثه خیابان پاسداران را مباشرت در قتل سه نفر از مأموران نیروی انتظامی و اخلال در نظم عمومی عنوان کرد.
قاضی شهریاری از محضر دادگاه خواستار قصاص و اشد مجازات برای این متهم شد و اولیای دم مقتولان هم همگانی بر قصاص اصرار داشته و حاضر به عفو متهم نشدند.
به گزارش ایرنا، شامگاه سی ام بهمن فردی با اتوبوس به سمت مأموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران گلستان هفتم حمله کرد و موجب کشته شدن سه مأمور نیروی انتظامی شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.