صفحه اصلی / پیشنهاد استخدامِ فرزندانِ بازنشستگان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

پیشنهاد استخدامِ فرزندانِ بازنشستگان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش از ارائه پیشنهادِ استخدامِ فرزندان بازنشستگان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا: احمد صافی (رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: بازنشستگانِ مناطق زلزله زدهء استان کرمانشاه، علی الخصوص شهرستان سرپل ذهاب از مسئولین درخواست دارند، اکنون که خود بازنشسته و در عین حال بر اثر زلزله تقریباً تمام هست و نیست و امکاناتشان را از دست داده‌اند، وزارت آموزش و پرورش و سایر سازمان‌های ذیربط، در صورت امکان، شرایطی را برای اشتغال فرزندانِ تحصیل کرده این بازنشستگان فراهم کنند.
صافی گفت: بطور مثال سال آینده قرار است؛ ۱۸ هزار نفر استخدام شوند؛ ما پیشنهاد دادیم در صورت امکان، مطالعه و بررسی در این زمینه صورت گیرد و این افراد در اولویت قرار بگیرند، البته این فقط یک پیشنهاد از سوی ماست. قانون برای خانواده شهدا چنین اولویتی را لحاظ کرده است و معتقدیم اگر مجلس یا دولت برای این افراد نیز امتیازی قائل شوند، گام بلندی برای کمک به آنها خواهد بود.
وی به لزومِ عنایت ویژه دولت و وزارت آموزش و پرورش در پرداخت پاداش پایانِ خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش بعنوانِ یکی از مهمترین مصادیقِ تکریم آنها اشاره کرد و گفت: پاداش بازنشستگان سال قبل در بودجه سال‌جاری پیش بینی شده است، اما پاداش بازنشستگانِ امسال هنوز پرداخت نشده و این عزیزان همچنان چشم انتظارِ دریافت آن هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.