صفحه اصلی / فستیوال نوآوری‌های صنعت آرایشی و بهداشتی

فستیوال نوآوری‌های صنعت آرایشی و بهداشتی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق تهران، فستیوال نوآوری‌های صنعت آرایشی و بهداشتی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد.
این رویداد که به همت معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران برپا شد، فرصتی بود تا خالقان کسب‌و‌کار و استارت‌آپ‌های صنعت آرایشی و بهداشتی به همراه صاحبان صنعت و سرمایه، گرد هم آمده و امکان سرمایه‌گذاری و تجاری‎‌سازی طرح‌های فناورانه در این حوزه را بررسی کنند.
فستیوال نوآوری رویدادی است که در آن خالقان ایده‌های نو‌آ، طرح‌های خود را برای جلب نظر سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت به معرض معرفی و نمایش می‌گذارند.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در سال جاری، دو فستیوال نوآوری را برپا کرد که فستیوال نوآوری‌های صنعت آرایشی و بهداشتی با همکاری مرکز فن‌بازار ملی ایران، پارک فناوری پردیس، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران برگزار شد.
مدیر کسب‌وکار نوین اتاق تهران با بیان اینکه به دنبال فراخوان به استارت‌آپ‌ها و بنگاه‌های فناورانه بیش از ۷۰ طرح به دبیرخانه فستیوال نوآوری‌های صنعت آرایشی و بهداشتی ارسال شد، گفت: در روز برگزاری این رویداد، از این تعداد هشت طرح برای ارائه در این فستیوال انتخاب شد و خالقان این طرح‌ها توانستند برای جلب سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی، طرح‌های خود را تشریح کنند.
امید هاشمی افزود: از جمله موضوعات ارائه شد در جلسات معرفی این محصولات، مدل مشارکتی و نیز میزان سرمایه مورد نیاز برای اجرا و پیاده‌سازی طرح‌ها بود. در این رویداد، صاحبان طرح‌های منتخب این فرصت را پیدا کردند تا در حضور مستقیم سرمایه‌گذاران و مدیران بنگاه‌های تولیدی به مدت هشت دقیقه به رونمایی و معرفی دستاوردهای فناورانه خود بپردازند و به سوالات علاقمندان به خرید و سرمایه‌گذاری روی این طرح‌های خلاقانه، پاسخ دهند.
وی همچنین از تهیه کتابچه طرح‌ها و ابتکارات ارائه شده به این فستیوال از سوی معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت می‌توانند برای برقراری ارتباط با مالکان طرح‌های نوآورانه در صنعت آرایشی و بهداشتی از طریق شماره تلفن ۸۸۷۱۴۴۷۲ با معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران تماس بگیرند.
 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.