صفحه اصلی / موفقیت اولین بندر موضوعی مالزی در جلب توجه گردشگران

موفقیت اولین بندر موضوعی مالزی در جلب توجه گردشگران

جاذبه‌ی گردشگری جدید مالزی در همان ابتدای کار توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کجارو، «Mythas Legacy» و «First Avenue Partners» (بخش آسیا) با همکاری یکدیگر اقدام به راه‌اندازی نخستین بندر تفریحی مالزی با موضوع عشق به نام «Love Harbour Melaka» در «The Riviera» کرده‌اند که هدف آن، جذب گردشگر در مالاکا است.
در این بندر، مغازه‌ها و ساختمان‌هایی با معماری کلاسیک اروپایی ساخته شده‌اند که شامل بوتیک هتل‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف هستند.
«Mythas Legacy» سعی می‌کند تا نظر مستاجران و صاحبان مشاغل بیشتری را برای حضور در این بندر جلب کند تا به توسعه‌ی بیشتر «بندر عشق» مالاکا منجر شود.
این پروژه‌ی ۱۰۰ واحدی، مساحتی برابر با پنج هکتار زمین را شامل می‌شود و دارای ارزشی برابر با ۱۵ میلیون رینگت مالزی (۳,۸۳۸,۸۰۰ دلار: سه میلیون و هشتصد و سی و هشت هزار و هشتصد دلار) است که با هدف توسعه‌ی منطقه، سرمایه‌گذاری شده است.
ساخت عشق بندر در سال ۲۰۱۵ آغاز شد و همین ماه آماده بهره‌برداری می‌شود. به گفته‌ی هجی هنگ، مدیر اجرایی بندر، این بندر تلاش می‌کند تا به عنوان یک جاذبه‌ی مهم گردشگری منطقه‌ای و بین‌المللی به تقویت اقتصاد و گردشگری در مالاکا و کشور کمک کند.
هنگ می‌گوید که این بندر جدید به عنوان یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های مالزی، آمادگی لازم را برای توسعه به عنوان مقصدی که نقش چشمگیری در این منطقه از جهان بازی می‌کند، دارد.
مالاکا، تاکنون، شاهد رشد گردشگری در این منطقه (۱۶٫۷ میلیون گردشگر) بوده و بعد از تکمیل بندر عشق، جذب ۱٫۶ میلیون گردشگر سالانه را هدف قرار داده است.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.