صفحه اصلی / عملکرد وزارت راه و شهرسازی در توسعه و نوسازی ناوگان هوایی مثبت است

عملکرد وزارت راه و شهرسازی در توسعه و نوسازی ناوگان هوایی مثبت است

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در زمینه توسعه ناوگان هوایی و نوسازی این بخش مثبت است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایرنا، شهرام کوسه ‌غراوی، عملکرد عباس آخوندی را در وزارت راه وشهرسازی مثبت دانست و گفت: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی نبودند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامه استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا نکردم و موافق نیستم اما برآیندم نیز از رای آوردن و یا نیاوردن این استیضاح نامشخص است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل در دولت یازدهم و دوازدهم کارهای قابل توجهی انجام داد که شایسته تقدیر است.
وی تصریح کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل توسط دکتر آخوندی در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است و تاریخی‌ترین اقدامات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این دوره در صنعت هوایی کشور و بعد از تحریم‌ها رقم خورد.
به گفته وی، خدمات شایانی که مجموعه وزارت راه و شهرسازی با راهبری شخص وزیر محترم راه و شهرسازی انجام داده است را نباید نادیده بگیریم .
به گزارش ایرنا، طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۲۴ امضا در جلسه علنی سه شنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و قرار است جلسه بررسی آن امروز ۲۲ اسفند ماه برگزار شود.
آخوندی ۶۰ ساله از ابتدای دولت دوازدهم تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده دارد؛ در کارنامه فعالیت های وی عضویت در شورای مرکزی جهاد سازندگی، قائم مقامی سازمان صدا و سیما، معاونت وزارت کشور و ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیده می شود.
از اقدام های وی در حوزه حمل و نقل انعقاد قرارداد ٢٠٠ فروند هواپیمای جدید بدون ضمانت های دولتی و از طریق فاینانس پس از برجام بوده که تعدادی از آنها وارد ناوگان هوایی کشور شده است.
آخوندی در دولت یازدهم نیز دوبار به دلیل استیضاح در مجلس شورای اسلامی حضور یافت اما در هر دو مورد توانست رای اعتماد مجدد از نمایندگان بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.