صفحه اصلی / حرکت خوش جوش کارکنان شرکت در ایجاد فضای سبز به مناسبت هفته منابع طبیعی

حرکت خوش جوش کارکنان شرکت در ایجاد فضای سبز به مناسبت هفته منابع طبیعی

سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از حرکت خوش جوش کارکنان این شرکت در ایجاد فضای سبز به مناسبت هفته درختکاری خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز، سعید قربانی با اشاره به اهتمام این مدیریت به توسعه فضای سبز و رعایت استانداردهای تعریف شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: در سال های اخیر این شرکت افزون بر ۷۰۰ هزار متر مربع فضای سبز در اطراف ساختمان های اداری، کارگاه های پشتیبانی، واحدهای مسکونی سازمانی و دستگاه های حفاری ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه ایجاد این فضاها تلفیقی از درختان مقاوم در برابر شرایط اقلیمی، دیوار سبز، چمن کاری و کاشت گل و گیاه است، افزود: در این زمینه امسال کارکنان سختکوش دستگاه های حفاری ۶۹ و ۲۶ فتح در دو منطقه عملیاتی جزیره کیش و جفیر در اقدامی خود جوش مبادرت به غرس درخت پیرامون این دستگاه ها کردند.
قربانی به اهمیت فرهنگ سازی در بحث محیط زیست میان همکاران و خانواده های آنان در خصوص اهمیت ایجاد فضای سبز و تاثیر آن در اکوسیستم هوا، آب و خاک اشاره و اظهار کرد: در این ارتباط آموزش هایی نیز برای کارکنان برنامه ریزی و با استقبال همکاران مواجه شد.
سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و فوریت های پزشکی شرکت ضمن پاسداشت هفته درختکاری، تصریح کرد: با توجه به اهمیت محیط زیست در زندگی و سلامت انسان، ضررت دارد که دوستی با طبیعت و حفظ و توسعه آن همواره مدنظر همکاران و خانواده های آنان باشد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.