صفحه اصلی / فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود

فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود

ایلام- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: هدف همه خادمان جامعه ایثارگری در مجموعه بنیاد شهید؛ ترویج فرهنگ ناب شهید و شهادت در جامعه است.
به گزارش کسب و کار نیوز،  سلیمان رستمیان روز یکشنبه در مصاحبه با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با تبریک روز شهید، اظهار داشت: تکریم، حمایت و همکاری همه جانبه با خانواده های معظم شهداء و جامعه ایثارگری، از مهمترین اهداف بنیاد شهید است.
وی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی فرزندان ایران زمین، نقش بسزایی در تشکیل، تثبیت و حفظ انقلاب اسلامی داشته و دارد، افزود: با ترویج و تحکیم فرهنگ، ایثار، جهاد و شهادت در جامعه می توان انقلاب اسلامی را بیش از بیش در برابر تهدیدات داخلی و خارجی بیمه کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه در مجموعه بنیاد شهید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارزشمندی برای جامعه هدف تدوین شده است، یادآور شد: امیدواریم که با اتحاد، همدلی، همکاری و همراهی آحاد مختلف جامعه و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و نیز احقاق حقوق جامعه ایثارگری در جامعه باشیم.
سلیمان رستمیان با بیان اینکه در سطح استان ایلام قریب سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، خاطرنشان ساخت: استان ایلام با تقدیم ۱۲ هزار جانباز صبور و ۳۳۷ آزاده سرافراز؛ نقش بی بدیلی در دوران طلایی دفاع مقدس داشته است.
وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس سرافرازانه درخشیدند، تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت مردم استان ایلام در آن دوران سخت دود و آتش؛ می توان همه مردمان این دیار را ایثارگر نامید.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به برنامه های روز شهید در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: به همین مناسب بیش از ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.