صفحه اصلی / دانشجویان دانشگاه جندی شاپور از تاسیسات آبرسانی روستایی شهدای جنگیه بازدید کردند

دانشجویان دانشگاه جندی شاپور از تاسیسات آبرسانی روستایی شهدای جنگیه بازدید کردند

دانشجویان رشته بهداشت محیط دانشگاه جندی شاپور اهواز در قالب کارگاه آموزشی از تاسیسات آبرسانی شهدای جنگیه بازدید علمی به عمل آوردند.
به گزارش کسب و کار نیوز، مدیر اداره تحقیقات بهره وری و تحول اداری شرکت آبفاروستایی خوزستان با اشاره به لزوم انجام کارهای علمی و پژوهشی در حوزه اب اظهار کرد: ارتباط با دانشگاه ها و حضور دانشجویان و اساتید در مجتمع های آبرسانی می تواند تعادل سازنده و اثرگزار میان دو بخش حوزه اب و دانشگاه بوجود آورد. بطوریکه ارتباط های دانشگاهی در سایر حوزه ها می تواند زمینه ساز توسعه کشور شود.
پژمان کوراوند ادامه داد: بازدید از تاسیسات های آبرسانی و مراحل تولید، تصفیه و توزیع آب شرب در روستاها قطعاً بعنوان یک کارگاه آموزشی مناسب با خروجی قابل توجه خواهد بود.
وی با بیان اینکه از جمله مزایای برگزاری این کارگاه ها تبادلات علمی دوطرف است، اظهار کرد:: در حال حاضر، مشکلات عمده ای در صنعت وجوددارد که نیازمند توجه جامعه دانشگاه است و مشکلات صنعت را می‌توان درمکان هایی چون دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مطرح و اقداماتی در راستایرفع این مشکلات انجام داد.
مدیر اداره تحقیقات بهره وری و تحول اداری شرکت آبفاروستایی خوزستانبا تاکید بر لزوم برقراری ارتباط پایا بین دانشگاه و صنعت گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه از طریق پژوهش و تحقیق می تواند مشکلات بنیادیصنعت را برطرف کند که امیدواریم این ارتباط میان دانشگاه و آبفاروستایی بصورت مستمر برقرار شود.
کوراوند ادامه داد: اداره آب و فاضلاب روستایی خوزستان ضمن تعامل سازنده با دانشگاه های پژوهش محور و مراکز دانشگاهی پیشرو توانسته است بخشی از نیازهای علمی خود
را در یک بستر مناسب مرتفع نماید.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.