صفحه اصلی / تیم فوتبال امید در بازیهای آسیایی شرکت می کند

تیم فوتبال امید در بازیهای آسیایی شرکت می کند

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم امید با برنامه‌ریزی کامل به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت گفت: برنامه‌ فدراسیون در رابطه با تیم امید، کاملا مشخص است و جلسات ما با محوریت کمیته فنی و حضور آقایان محصص، معینی، خداداد و دیگر اعضا از ۳ ماه قبل آغاز شده و شناسایی و بررسی گزینه‌ها به مراحل نهایی رسیده است.
وی ادامه داد: چند گزینه به کمیته فنی برنامه داده‌اند و چند نفر هم حتی با آقایان محصص و معینی جلسه برگزار کرده‌اند. برنامه ما به صورت مشخص این است که دور از احساس و طبق رویه‌ قبلی، کادر فنی تیم امید را معرفی کنیم.
ساکت ادامه داد: اینکه تیم امید قرار نیست به سفر برود هم صحیح نیست و این تیم در ورزشگاه کربلا دیداری دوستانه را برگزار می‌کند تا برنامه‌های خود را آغاز کند. هدف ما این است که تیم امید با برنامه‌ریزی درست در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی شرکت کند و هماهنگی لازم را با سازمان لیگ صورت دادیم تا برنامه این بازیها در برنامه‌ریزی فصل آینده لیگ برتر مد نظر قرار گیرد.
ساکت در ادامه به حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران اشاره کرد و گفت: در هفته پیش رو، ۳ نفر از نمایندگان AFC به تهران خواهند آمد. این افراد در روزهای حضور در تهران در زمینه برنامه‌های استراتژیک فدراسیون برای سال ۲۰۱۸ جلساتی با روسای کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون خواهند داشت و یک کارگاه آموزشی را هم برپا خواهند کرد.
​دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از یک سال قبل تلاش برای ارائه چمن مناسب تمرین تیم ملی آغاز شده و مراحل انجام آن از طریق سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی شده است. شرکت ارائه کننده این خدمات، لایه نهایی را در زمین شماره ۲ کمپ آماده می‌کند تا این زمین مناسب و هموار، از سال آینده در خدمت تیم ملی باشد. 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.