صفحه اصلی / دومین نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد نوروزی کیش برگزار شد

دومین نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد نوروزی کیش برگزار شد

عامل بیشتر در راستای اطلاع رسانی شایسته به گردشگران نوروزی مهم ترین محور گفتگو در دومین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش بود
به گزارش کسب و کار نیوز، در این نشست که صبح دوشنبه ۱۴ اسفند با حضور رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد نوروزی و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد ایرج شرف زاده با اشاره به نزدیکی شروع سفرهای نوروزی بر لزوم اطلاع رسانی صحیح و دقیق به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد.
رییس کمیته اطلاع رسانی افزود: رسانه ها در روشنگری، شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع به مردم نقش مهمی بر عهده دارند و بدون شک عملکرد مطلوب آنها در ارائه خدمات بهینه به گردشگران و ارتقاء جایگاه جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور بسیار موثر است.
وی با تقدیر از عملکرد خوب صدا و سیمای مرکز کیش برای پوشش خبری رویدادهای منطقه، انعکاس اخبار کیش در رسانه ملی و همکاری با سایر بخش ها و نهادهای اجرایی در جهت اطلاع رسانی گسترده به مخاطبان، ابراز امیدواری کرد با تقویت همکاری ها بتوان از پتانسیل های ارزشمند صدا و سیما در جهت اطلاع رسانی به هموطنان و افزایش رضایتمندی مسافران نوروزی بهره گرفت.
رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد نوروزی کیش با اشاره به اینکه مدیران صدا و سیمای مرکز کیش در جهت معرفی شایسته جاذبه های گردشگری این منطقه آزاد در سطح ملی برنامه های مناسبی را در نظر دارند افزود: زیر نویس رویدادهای خبری کیش در برنامه های محلی شبکه های ۳۰ استان کشور طرح خوبی برای جذب گردشگران بیشتر خواهد بود که در ایام نوروز اجرایی می شود.
ایرج شرف زاده همچنین به دامنه وسیع مخاطبان رادیو اشاره کرد و گفت: با استفاده از فراگیری برنامه های رادیویی در ایام نوروز می توان روند کمی و کیفی اطلاع رسانی به گردشگران جزیره کیش را ارتقاء بخشید.
وی همچنین از اطلاع رسانی رسانه های مکتوب کیش تقدیر کرد و گفت: روزنامه های کیش در تعطیلات نوروزی با انتشار ویژه نامه به اطلاع رسانی برای مسافران و گردشگران می پردازند.
رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد نوروزی با اشاره به بکارگیری اپلیکیشن جامع کیش اظهار داشت: ارائه تمامی خدمات گردشگری جزیره کیش از طریق این اپلیکشین ضمن اینکه استفاده از رسانه های کاغذی را کاهش داده، دسترسی به اطلاعات جامع را برای گردشگران تسهیل و تسریع می کند.
اطلاع رسانی سریع از طریق تلویزیون های شهری، توسعه و نصب تجهیزات لازم در جهت ایجاد امکان استفاده از اینترنت در بخش های مختلف جزیره، تقویت آنتن دهی تلفن برای مشترکان ایرانسل و همراه اول، درج اطلاعات کمپ های نوروزی در بروشور و توزیع در مبادی ورودی بندر و فرودگاه، نصب بنر های اطلاع رسانی کمپ های چادری و خدمات گردشگری در میادین و خیابان ها، اعلام برنامه های ستاد نوروزی در روزنامه ها و نشریه های محلی کیش و بررسی مطالب محتوایی آن جهت عرضه روزانه در بندرگاه و فرودگاه از جمله مواردی بود که اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش در این جلسه مطرح کردند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.