صفحه اصلی / روزی یک شکایت در سازمان غذا و دارو

روزی یک شکایت در سازمان غذا و دارو

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: ما در سازمان غذا و دارو روزانه حداقل یک شکایت داریم که معمولاً یا ما شکایت می کنیم یا حتی برخی شرکت ها از ما شکایت می کنند بطوریکه روزانه یک شکایت له یا علیه داریم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سازمان غذا و دارو، شهریار اسلامی تبار افزود: میزان شکایات مربوط به این سازمان در سال ۹۶ نسبت به سال قبل سه برابر شده است که این موضوع با میزان آگاهی مردم ارتباط مستقیم دارد.
وی خاطرنشان کرد: امسال حدود ۲۵۰ پرونده حقوقی برای سازمان غذا و دارو تشکیل شده است که این نشان دهنده اهمیت این حوزه است و سیستم های ارتباط جمعی نیز د افزایش این پرونده های حقوقی بسیار تاثیرگذار بوده اند.
مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: هنگامی که مردم احساس می کنند کالایی در حوزه غذا، دارو و لوازم آرایشی غیراستاندارد است، سریعاً پیگیری می کنند.
**مردم از طریق سامانه ردیابی می توانند اصالت فرآورده های وارداتی سلامت را کنترل کنند
مدیر کل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه اندازی سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت (TTAC)، گفت: مردم از طریق این سامانه می توانند اصالت کالاهای وارداتی را چک کنند.
اسلامی تبار افزود: اگر کالایی در این سامانه دو بار تکرار شود، خود ما رسماً وارد عمل می شویم و مدیرعامل و مسئول فنی کالای مربوطه را برای پاسخگویی دعوت می کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.