صفحه اصلی / برنامه تمرینی استقلالی‌ها در دبی

برنامه تمرینی استقلالی‌ها در دبی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با العین برگزار می کنند.
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،طبق صلاح دید شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با العین امارات برگزار می کنند.
آبی پوشان ساعت ۱۹:۲۰ با حضور در ورزشگاه هزاع بن زاید تمرینات خود را برای رویارویی با تیم العین برگزار می کنند.
دیدار استقلال با العین فردا(سه شنبه) ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات برگزار می‌شود.
افتخاری ساعت ۲۲ امشب به امارات سفر می کنند
طبق هماهنگی ها قرار است افتخاری مدیر عامل و توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال امشب ساعت ۲۲ راهی امارات شوند تا به اردوی استقلالی ها ملحق شوند.
پیش از این حسن زمانی عضو هیئت مدیره شب گذشته به جمع آبی پوشان پایتخت در دبی پیوست.
حضور شفر و جپاروف در نشست خبرى
سرورجپاروف هافبک تیم فوتبال استقلال به همراه شفر از ساعت ۱۳ به وقت تهران در نشست خبری قبل از دیدار با العین حاضر خواهد شد.
جلسه هماهنگى پیش از دیدار استقلال و العین
جلسه هماهنگى پیش از دیدار هاى استقلال و العین در چارچوب رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا ساعت ١٢ امروز به وقت امارات برگزار مى شود و هر ٢ تیم از البسه خود براى این دیدار رونمایى مى کنند.
جلسه هماهنگی استقلال و العین با حضور نصر الله عبداللهی سرپرست، محمد حسین زرندی مدیر رسانه ای و حامد افضلی مدیر مسابقات استقلال برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد بازیکنان تیم فوتبال استقلال با البسه سفید رنگ و دروازه بان این تیم با پیراهن زرد رنگ برابر العین به میدان برود.
همچنین بازیکنان تیم فوتبال العین با پیراهن های یک دست بنفش مقابل استقلال بازی می کنند و دروازه بان العین لباس مشکی بر تن خواهد کرد.
۲ استقلالى در آستانه محرومیت از دیدار هاى آسیایى
امید ابراهیمى و مجید حسینى، ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال تا به اینجاى رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا یک کارت زرد دریافت کردند و در صورتى که آنها مقابل العین در سومین هفته بازى هاى آسیایى کارت زرد بگیرند دور برگشت مقابل این تیم را از دست مى دهند.
رونمایى از پوستر دیدار استقلال و العین
با توجه به برگزارى دیدار استقلال و العین امارات در هفته سوم رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا از پوستر دیدار استقلال و العین توسط میزبان رونمایی شد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.