صفحه اصلی / کی‌روش: آماده سازی تیم ملی باید اصلی‌ترین اولویت فوتبال ایران باشد

کی‌روش: آماده سازی تیم ملی باید اصلی‌ترین اولویت فوتبال ایران باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید" تنها برنامه‌ریزی آماده‌سازی شجاعانه، بی پروا و نوآورانه برای تیم ملی ممکن خواهد بود که به مسئولیت‌هایش عمل کند و به انتظارات هواداران پاسخ دهد."
به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش گفت: در سوم مارس ۱۹۸۹، ۲۹ سال قبل، پرتغال قهرمان رقابت‌های زیر ۲۰ سال جهان شد. گزارش فنی فیفا درباره این مسابقات نشان داد که تیم پرتغال کوتاه‌ترین کمپ نهایی آماده سازی (یک هفته) را پیش از نخستین دیدارش پشت سر گذاشته است، اگرچه پرتغال با یک کار فنی پیشرفته و طولانی در طول چهار سال و با توسعه کار سیستمی و تجمعی در مجموع به این مقام رسید. (برنامه میان و بلند مدت).
او ادامه داد: این مدل مبتکرانه و پیشگام در فرایند آماده سازی، پایه و اساسی روش شناختی را در پرتغال برای یک راه موفقیت آمیز در تمرین دادن بازیکنان جوان و تیم‌های جوان حرفه‌ای بنا کرد. اگر برای تقریبا ۴۰ سال، اعتقادم بر این بوده باشد که کلید موفقیت در فوتبال، آماده سازی سیستماتیک و روش شناختی تیم‌ها و بازیکنان است، امروز هم تردیدی درباره آن ندارم.
سرمربی تیم ملی فوتبال همچنین گفت: در این لحظه که اهداف و رویاهای فوتبال ایران معطوف به جام جهانی ۲۰۱۸ است، هیچ تردیدی وجود ندارد که تنها با برنامه آماده‌سازی شجاعانه، بی پروا و نوآورانه برای تیم ملی ممکن خواهد بود که به مسئولیت‌هایش عمل کند و به انتظارات هواداران پاسخ دهد؛ این نظر فروتنانه اما اعتقاد راسخ من است که وجدان حرفه‌ای، من را مجاب به بیانش می‌کند.
کی‌روش در ادامه گفت: آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی بدون شک باید اصلی‌ترین اولویت فوتبال ایران باشد اما درباره این موضوع کسانی که حق دارند باید تصمیم گیری کنند. می‌خواهم پیامم را با تحسین، سپاسگزاری و احترام برای همه بازیکنان، مربیان، مدیران و مسئولان که کمک کردند تا ۲۹ سال قبل این نتیجه فراموش ناشدنی، تاریخی و شایسته در فوتبال پرتغال رقم بخورد به پایان برسانم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.