صفحه اصلی / اختلال تلفنی ۶مرکز مخابرات تهران از فردا

اختلال تلفنی ۶مرکز مخابرات تهران از فردا

شرکت مخابرات تهران اعلام کرد: ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی شهید دستغیب، پاسداران، سیدالشهدا، نصیرآباد، احمدآباد مستوفی و شهر جدید پرند برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا(دوشنبه ) مختل می شود
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید دستغیب با پیش شماره های ۲۲۷۰ تا ۲۲۷۵، ۲۳۶۹و۲۶۸۵ در محدوده خیابان های عرفانی، پیاله، همایون، افتخاری، تقوی، صادقی، قمی، ۲۱ آذر، پروین مختل می شود.
در مرکز مخابرات پاسداران با پیش شماره های ۲۲۵۴ تا ۲۲۵۹، ۲۲۷۶ تا ۲۲۷۹و ۲۶۶۵ در محدوده خیابان های بنی فاطمه، گلستان سوم، مومن نژاد، صیاد شیرازی اختلال ایجاد می شود.
در مرکز مخابرات سیدالشهدا با پیش شماره های ۵۵۷۰ تا ۵۵۷۶، ۵۵۷۸، ۵۵۷۹، ۵۵۱۳و ۵۵۱۴ در محدوده خیابان میرزایی به مدت ۳ روز با اختلال همراه می شود.
در مرکز مخابرات نصیرآباد با پیش شماره های ۵۶۶۵و ۵۶۸۷ در محدوده نصیرآباد، شورا، دستغیب، الغدیرغربی، لاله ۱۶، شقایق ۱۰اختلال خواهدداشت.
در مرکز مخابرات احمدمستوفی اسلامشهر با پیش شماره های ۵۶۷۱ در محدوده خیابان های امام خمینی، رمضانی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.
ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات شهر جدید پرند از ساعت ۲ بامداد به مدت ۴ ساعت مختل می شود.
آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی است، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی آغاز سال ۱۳۸۶ تا پایان شهریور ماه امسال در حالی به رقم ۳۸.۶۹ درصد رسید که در سال ۱۳۸۶ این ضریب ۳۳.۴۳درصد و در پایان خرداد ماه امسال ۳۸.۶۱ درصد بود.
شمار تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان پارسال ۳۰ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳۳ شماره بود و خردادماه امسال به ۳۰ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۳۲۳ شماره رسید.
افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد ۳۸.۶۹ نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از ۱۶۵ میلیون سیمکارت، هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی مردم با یکدیگر است.
شمار مشترک پهن باند ثابت کشور تا پایان اسفندماه پارسال ۹ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۳ مشترک بود که در پایان شهریور ماه امسال به ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۱۸مشترک رسید.
آمار تلفن های همگانی کشور نیز تا پایان سال ۱۳۹۵ حدود ۱۱۵هزار و ۷۶۴ دستگاه بود که تا پایان خردادماه امسال به رقم ۱۱۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه رسید و این امر نشانگر کاهش شمار دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهای دارای تلفن خانگی بر پایه آخرین گزارش دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رقم ۴۸ هزار و ۹۷۶ روستا رسید.
آخرین آمار دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهریورماه امسال منتشر شده است.

 

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.