صفحه اصلی / کارمزدهای جایگاه‌های عرضه سوخت تقریبا به روز پرداخت می‌شود

کارمزدهای جایگاه‌های عرضه سوخت تقریبا به روز پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  شانا, سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی واکنش به تجمع تعدادی از جایگاه‌داران سوخت در مقابل ساختمان وزارت نفت، با بیان این‌که خواسته افرادی را که امروز (یکشنبه، ۱۳ اسفندماه) تجمع کرده‌اند نمی‌دانم، تصریح کرد: همواره با جایگاه‌داران صحبت کرده‌ایم و با آنها در تعامل بوده‌ایم. به طور مثال هفته گذشته در جلسه‌ای که بیش از پنج ساعت با نمایندگان جایگاهداران سراسر کشور در انجمن صنفی و کانون صنفی داشتیم، مشکلات، راهکارها و اقدام‌های انجام شده مطرح شد.
وی ادامه داد: درباره جایگاه‌داران همه صحبت‌ها مطرح شده و هم اکنون با تلاش‌های صورت گرفته کارمزدهای آنها تقریبا به روز پرداخت می‌شود.
موسوی خواه درباره پرداخت تعدیل به جایگاه‌داران سوخت گفت: موضوع تعدیل سال ۹۶ امروز مصوب شد و برنامه ما این است که بر خلاف سال‌های گذشته تعدیل سال ۹۷ را ابتدای سال پرداخت کنیم.
وی با ابراز تعجب از تجمع امروز با توجه به صحبت‌ها و تلاش‌های انجام شده، افزود: برخی افرادی که امروز در تجمع حضور دارند هفته گذشته در جلسه‌ای که برای حل مشکلات برگزار شد حضور داشتند و امروز دیگر افراد حاضر در تجمع را تحریک می‌کنند.
موسوی‌خواه با بیان این که تجمع کنندگان امروز تنها جایگاه‌داران بوشهر هستند، تصریح کرد: همه جایگاه‌داران کشور با این تجمع مخالف هستند، زیرا اقدام‌های انجام شده را قبول دارند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که اگر حرف معترضان منطقی باشد آن را می‌پذیریم، گفت: حرف‌ غیرمنطقی برای هیچ فردی سود ندارد، ما هم اکنون زمان پرداخت کارمزد جایگاه‌داران سوخت را از ۷۰ روز به یک هفته رسانده‌ایم و به دنبال حق‌العمل آنها هستیم.
شایانن ذکر است که مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با حضور در جمع نمایندگان جایگاه‌داران استان بوشهر برای حل مسائل و چالش‌ها با آنان گفت‌وگو کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.