صفحه اصلی / مذاکره پیرامون زمینه های همکاری مشترک میان دو شرکت

مذاکره پیرامون زمینه های همکاری مشترک میان دو شرکت

در این دیدار که با حضور شماری از مدیران ستادی و عملیاتی این شرکت ها در استان بصره عراق صورت گرفت، مهندس سپهر سپهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران و مهندس محمد بطوش معاون مدیرعامل شرکت حفاری عراق بر استفاده از ظرفیت های دو شرکت تاکید کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز، براین اساس مقرر شد در صورت مهیا شدن زمینه های همکاری ،شرکت ملی حفاری ایران برای ارائه آموزش های تخصصی حفاری به متخصصان و کارشناسان عراقی از جمله دوره های بین المللی کنترل فوران چاه های نفت و گاز (IWCF) برنامه ریزی نماید .
همچنین درباره خدمات فنی و جانبی که از سوی شرکت ملی حفاری ایران به صورت (EPDS) و مشترک با شرکت حفاری عراق ارائه می گردد رایزنی و آخرین دستاوردها، رکوردها و شرح خدمات حفاری و جانبی این صنعت توسط رئیس اداره بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت ملی حفاری ارائه و توضیح داده شد .
سپهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران و هیات همراه همچنین در دومین روز این سفر کاری با مهندس احمد محمد ادهم معاون مدیرعامل شرکت نفت بصره (BOC) به عنوان بزرگترین تولید کننده نفت در جنوب کشور عراق دیدار و گفت و گو کرد .
در این نشست مقرر شد شرکت ملی حفاری ایران با شرکت حفاری عراق در پروژه های مورد توافق بمنظور استفاده بهینه از توانمندیها و امکانات بصورت مشترک عمل نمایند.
جلسه معارفه با مدیر عامل شرکت المجال Field Energy Services Almajal شریک و همکار شرکت ملی حفاری ایران در مناقصه های شرکت ENI Iraq B.V. به عنوان شرکت صاحب فیلد حفاری در منطقه زبیر از دیگر برنامه های این سفر بود .
در نشست مشترک مهندس سپهری مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران و مهندس علی آقا جعفر مدیر عامل شرکت المجال عراق که با حضور نماینده شرکت ملی نفت ایران تشکیل شد ضمن ارائه توانمندی های دو طرف در خصوص پروژه های آتی نیز تبادل نظر به عمل آمد.
در همین ارتباط مقرر شد خدمات لجستیک شامل تعمیرات تجهیزات کاربردی، امکانات خوابگاهی و رفاهی، حمل و نقل، اموزش، بخش های خدمات فنی حفاری، تامین امنیت کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در پروژه های عراق توسط آن شرکت ارایه گردد.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.