صفحه اصلی / ۴گردشگر مفقود شده در ارتفاعات زاگرس پیدا شدند

۴گردشگر مفقود شده در ارتفاعات زاگرس پیدا شدند

فرمانده انتظامی شهرستان  کوهرنگ گفت: پس از ۴۸ ساعت تلاش بی وفقه ماموران انتظامی این شهرستان و نیروهای امدادی چهار گردشگر مفقود شده درکوههای زاگرس، پیدا شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ صادق محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر مفقود شدن چهار گردشگر در محدوده کوه زرده بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این ارتباط ماموران با همکاری عوامل هلال احمر و اورژانس تلاش خود را برای پیدایش این افراد در کوه های صعب العبور منطقه آغاز کردند همچنین از یک فروند بالگرد هلااحمر نیز جهت کمک به عملیات جستجو استفاده شد.
این مقام انتظامی شهرستان ادامه داد: اگرچه به لحاظ وضعیت نامساعد جوی و بارش برف در ارتفاعات امکان ادامه عملیات جستجو با بالگرد میسر نشد لیکن نیروهای پلیس و عوامل امدادی به صورت پیاده به تلاش خود ادامه دادند.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: بلاخره پس از ۴۸ ساعت تلاش بی وقفه گردشگران مفقود شده در ارتفاعات منطقه صعب العبور زاگرس صحیح و سالم پیدا شده و به خانواده هایشان تحویل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ در پایان بیان کرد: این چهار گردشگر از شهرستان اندیکا در استان خوزستان به ارتفاعات منطقه بازفت رفته بودند که در پی بارش شدید برف و نامساعد شدن هوا مسیر بازگشت را گم کرده ودرکوه ها سرگردان شده بودند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.