صفحه اصلی / ۲ هزار صندلی سال ۹۶ به ظرفیت اکران اضافه شد

۲ هزار صندلی سال ۹۶ به ظرفیت اکران اضافه شد

 

مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» روند بازسازی و ساخت سالن های سینما در سطح کشور را تشریح کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمود کاظمی مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» حوزه هنری گفت: شرکت «بهمن سبز» وابسته به حوزه هنری در سال ۹۶ سینماهای آزادی بیجار، قدس تبریز، پردیس چهار باغ اصفهان، نخل خرمشهر، یاسمن شاهین شهر، فرهنگ شهر میمه را بازسازی و به ناوگان اکران اضافه کرد.
وی ادامه داد: با این تعداد سینما نزدیک به ۲ هزار صندلی به ظرفیت صندلی های کشور اضافه کردیم.
مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» بیان کرد: در سال ۹۷ برنامه های بسیاری برای افزایش ظرفیت اکران در سطح کشور داریم که از آن جمله می توان به راه اندازی سینما فلسطین بروجرد، مجموعه فجر در سیاهکل با ۲ پرده نمایش، پردیس سینمایی ساحل در اصفهان با ۹ پرده سینمایی، یک سالن سینما در شهر علویجه، سینما چهارباغ اصفهان، ۲ سالن نیز در منطقه ۱۵ اصفهان اشاره کرد.
به گفته وی، سینماهای نام برده شده تا خرداد ۹۷ آماده بهره برداری می شود.
وی با اشاره به اینکه سینمای ملایر نیز در سال ۹۷ بازسازی می شود، توضیح داد: در سال آینده نزدیک به ۴ هزار صندلی به ناوگان سینمایی کشور اضافه می شود. مساله مهم این است که حوزه هنری این بار به سمت شهرهایی رفته است که تا امروز سینما نداشته اند که از این جمله می توانیم به شهرهایی مانند بیجار، علویجه، میمه و منطقه ۱۵ اصفهان اشاره کرد.
کاظمی در پاسخ به این پرسش که چند سینما توسط این شرکت در سال ۹۶ ساخته شده است، بیان کرد: از جمله شهرهایی که در آن سینما ساخته شده است می توان به شهر بیجار، سینما قدس تبریز با اضافه کردن یک سالن سینما، افزایش ۵ پرده سینمایی برای پردیس سینمایی چهارباغ و ساخت سینما برای اولین بار در میمه اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» در پاسخ به این پرسش که این شرکت چه اندازه بودجه برای ساخت و ساز سینمایی در سطح کشور دریافت می کند، توضیح داد: این شرکت هیچ گونه بودجه دولتی دریافت نمی کند و امیدوارم شرایط مناسب تری برای فعالیت های سینمایی در کشور صورت گیرد و در تامین بودجه برای سینماداری تلاش شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.