صفحه اصلی / کالاهای اساسی ایام نوروز به‌طور ویژه نظارت میشود

کالاهای اساسی ایام نوروز به‌طور ویژه نظارت میشود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به طرح نظارتی نوروز در گیلان گفت: کالاهای اساسی به‌طور ایام نوروز به طور ویژه نظارت می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، فرهاد دلق‌پوش با اشاره به اینکه استان گیلان منطقه‌ای مرزی و گردشگری است اظهار داشت: این ظرفیت استان گیلان موجب افزایش ورود مسافران و گردشگران نوروزی به استان می‌شود و در این راستا همکاران تدراک لازم را برای کنترل بازار دیده‌اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: باید در ایام پایانی سال توجه ویژه‌ای به افزایش مصرف و نیازمندی‌های استان داشته باشیم. دلق پوش با اشاره به لزوم آمادگی بیشتر در ایام نوروز ادامه داد: استان گیلان از توانمندی مطلوبی در حوزه بازرگانی برخوردار است و برای کنترل کامل اوضاع، نظارت و بازرسی همکاران ما بر واحدهای صنفی استان تشدید می‌شود.
وی افزود: نظارت بر قیمت‌ها، خدمات، نمایشگاه‌های بهاره با مشارکت شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های پخش در مرکز و شهرستان‌های استان از اقدامات ویژه به‌منظور تنظیم بازار شب عید است. دلق‌پوش با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات تنظیم بازار در شهرستان‌های استان گیلان نیز به‌طور منظم دنبال می‌شود تصریح کرد: راه‌اندازی فروش فوق‌العاده و جشنواره‌های فروش در شهرستان‌هایی که در آن نمایشگاه بهاره برپا نمی‌شود، از جمله اقداماتی است که به‌منظور تنظیم بازار شب عید در دستور کار است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه گفت: بازدید از انبار‌های فروش مواد غذایی و فروشگاه‌ها، از دیگر اقداماتی است که در طرح نظارتی ویژه نوروز به‌منظور تنظیم بازار دنبال خواهد شد.
وی درباره بازه زمانی اجرای این طرح گفت: طرح نظارتی ما از ۷ بهمن تا پایان فروردین ماه با هدف ایجاد آرامش روانی در استان اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ به‌طور شبانه‌روزی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.
دلق پوش با اشاره به اینکه گشت و کشیک نظارتی ویژه نوروز در دو حوزه خدماتی و قیمت کالا است، تاکید کرد: درباره کالاهای اساسی و مورد نیاز روزانه در ایام پایانی سال به‌طور ویژه نظارت اعمال می‌شوند. وی از نظارت بر شرکت‌های خدماتی در استان گیلان خبر داد و با بیان اینکه نظارت بر قیمت و ارائه خدمات در شرکت‌های مذکور به‌طور ویژه رصد می‌شود افزود: استان گیلان در خصوص ذخیره سازی و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم با هیچ مشکلی مواجه نیست

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.