صفحه اصلی / عکاسان خبری عضو صندوق حمایت از هنرمندان شوند

عکاسان خبری عضو صندوق حمایت از هنرمندان شوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حبیب رضا ارزانی در افتتاحیه اولین نمایشگاه گروهی عکاسان خبری استان اصفهان، اظهارکرد: در کشور جشنواره‌های متعددی در حوزه‌های مختلف داریم که متاسفانه از حوزه عکاسان خبری در بسیاری از مواقع غفلت می‌شود و این حوزه دیده نمی‌شود و این نمایشگاه باعث می‌شود عکاسان خبری را به عنوان یک جایگاه ویژه نگاه کنیم و حضور مسئولان شهر در این نمایشگاه نیز کمک می‌کند بهتر دیده شوند.
وی ادامه داد: هر چقدر بخواهیم یک خبر قابل تر باشد، جایگاهی که یک تصویر می‌گذارد قطعاً بالاتر است و باید از این نوع برنامه‌ها و عکاسان خبری به طور خاص حمایت ویژه‌ای انجام دهیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: عکس‌ها بسیار حرفه‌ای بود و سطح آن برای یک نمایشگاه عالی بود، هر چند تعداد آثار زیاد نبود اما سطح آن ملی بود و جا دارد که این برنامه را در سطح ملی نیز برگزار کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به حمایت از عکاسان خبری در جشنواره‌های متعدد گفت: اگر حمایت معاون وزیر نیز باشد ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم در هفته وحدت امسال برای نمایشگاه توحیدی نه فقط خوشنویسی بلکه به سه حوزه خوشنویسی، عکس و نقاشی بپردازیم.
ارزانی در پاسخ به این سوال که برای بهبود وضعیت معیشت عکاسان چه تدبیری اندیشیده‌اید؟، افزود: امسال دو هزار نفر را به صندوق حمایت از هنرمندان به گفته وزیر اضافه خواهیم کرد که این دو هزار نفر شامل فعالان قرآنی، عکاسان خبری و هنرمندان در حوزه‌های مختلف خواهند بود، دو هزار نفر در کل کشور تعداد کمی است اما پارسال چنین رقمی را نداشتیم و با تصویب مجلس امسال می‌توانیم تعداد بیشتری از هنرمندان را حمایت کنیم.
وی با اشاره به اینکه اداره ارشاد از طریق معنوی به عکاسان کمک می‌کند، گفت: تلاش می‌کنیم اقتصاد هنر را فعال و پویا کنیم و با نشان دادن عکاسان خبری جایگاه آنها را ترفیع بخشیم و در جشنواره‌های مختلف حضور آنها را پویا کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.