چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / برد هفته قبل را فراموش کرده‌ایم

برد هفته قبل را فراموش کرده‌ایم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر که در هفته سوم علی رغم مشکلات، یک برد خارج از خانه کسب کردیم. ادامه راه را با آرامش طی می‌کنیم. ما به بازیکنانمان گوشزد کرده‌ایم که بازی قبلی را فراموش کنند و روی بازی با گسترش فولاد تمرکز کنند. ما امیدواریم که از این بازی سربلند خارج شویم.
سرمربی فولاد خوزستان افزود: این بازی برای میزبان سخت‌تر است. گسترش تنها یک بازی در این گرما بازی می‌کند ولی ما باید هر روز در این هوا تمرین کنیم. گسترش به دنبال تک امتیاز است و دفاعی بازی می‌کند اما فشار بیشتری روی تیم ما است و تماشاگران از ما توقع زیادی دارند. امیدوارم این سه امتیاز خانگی را کسب کنیم. شیرزادی به بازی نمی‌رسد ولی احتمال دارد زهیوی به این دیدار برسد. محروم هم برای این دیدار نداریم.
او درباره ترکیب تیمش خاطر نشان کرد: در بازی‌های قبلی چون دستمان خالی بود از برخی بازیکنان در پست تخصصی استفاده نکنیم. عبدالله ناصری در بازی با سیاه‌جامگان در پست اصلی‌اش بازی کرد و جواب آن را هم با نتیجه خوبی که گرفتیم مشاهده کردیم.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.