صفحه اصلی / پیروانی: چه زیبا بود که جام را اینفانتینو به پرسپولیس می‌داد

پیروانی: چه زیبا بود که جام را اینفانتینو به پرسپولیس می‌داد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تمام بازیکنان این تیم از خدای‌شان است که با این تیم قرارداد امضا کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) این تیم درباره جشن قهرمانی سرخ‌ها، گفت‌: اگر شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در دیدار برابر استقلال قهرمان شدیم، چه زیبا بود که جام را به اینفانتینو می‌دادند که او آن را اهدا کند. حالا که در نظر ندارند این کار را انجام دهند و اگر قرار باشد جشن در بازی خانگی‌مان گرفته شود آن را در دیدار آخری که میزبان هستیم می‌گیریم تا هواداران‌مان ورزشگاه را پر کنند. میزبان بودن استقلال را بهانه جشن نگرفتن در داربی عنوان کردند. امیدوارم داربی را ببریم و سازمان لیگ نیز جشن ما را در دیدار آخرمان در مقابل سپیدرود برگزار کند.
افشین پیروانی درباره دادن کاپ توسط اینفانتینو گفت‌: مطمئناً آقای اینفانتینو پرسپولیسی است! و جو را خواهد دید و این را درک خواهد کرد که پرسپولیس تیم اول ایران است. او می‌دید که پرسپولیس از لیگ دوم خود ۱۹ امتیاز جلو است و از حضور در چنین مراسم قهرمانی استقبال می‌کند. مطمئن باشید اگر اینفانتینو جام ما را ندهد آدم‌های بزرگ دیگری هستند که در جشن ما حضور داشته باشند.
پیروانی درباره مسائل روحی – روانی پرسپولیسی‌ها، گفت‌: به نظر من استقلال با این هزینه‌های گزافی که انجام داده است و مربی گران قیمت و بازیکنان پر هزینه‌ای که آورده است باید حداقل انتظار پیشرفت را از خودش داشته باشد. آنها همه کار کرده‌اند که اکنون در این جای جدول قرار دارند. استقلال تماشاگران زیادی دارد و از آن انتظار می‌رود که در رتبه بالای جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. از پرسپولیس توقع قهرمانی هست و ما به شرایط هفته‌های اخیر دو تیم آگاه هستیم و با نیت پیروزی به زمین خواهیم آمد.
او درباره تمدید قرارداد با بازیکنان پس از داربی، گفت‌: مطمئن باشید آرزوی قلبی ۹۰ درصد بازیکنان و مربیان این است که در پرسپولیس حضور داشته باشند. هیچ تیمی در ایران بهتر از پرسپولیس نیست و بازیکنان از خدایشان است تا با پرسپولیس تمدید کنند. باشگاه نیز چنین آمادگی را دارد. این افتخار باشگاه پرسپولیس است که قهرمان ایران است و تیم‌های دیگر بازیکنانش را می‌خواهند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره محسن مسلمان، بیان کرد: او یکی از بازیکنان خوب تیم ما است. او برای پرسپولیس زحمت کشیده است و باشگاه و کادر فنی این بازیکن را می‌خواهند. به شایعات نباید توجهی کرد و هواداران مطمئن باشند که باشگاه پرسپولیس به همه بازیکنان احتیاج دارد و دستش را به سوی آنها دراز خواهد کرد. بازیکنان نیز با تمام وجود خواهان تمدید قرارداد با پرسپولیس هستند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.