صفحه اصلی / برترین‌های تراپ مردان در رقابت‌های اهداف پروازی معرفی شدند

برترین‌های تراپ مردان در رقابت‌های اهداف پروازی معرفی شدند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فدراسیون تیراندازی، پنجمین دوره مسابقات اهداف پروازی کشور با حضور ۱۱۰ تیرانداز از سراسر کشور در دو روز در سایت مجموعه ورزشی آزادی تهران، تحت عنوان گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در دو سطح A و B این مسابقات مشخص شدند.
در رشته تراپ سطح A آقایان، امیرحسین آقازاده از تهران با پشت سر گذاشتن حریفان خود در جایگاه نخست قرار گرفت و مسعود عزیزیان و علیرضا عسگری نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
نیما پورصالح از تهران، رضا آقاجانی از گیلان و محمد حسین پرورش نیا از اصفهان نیز در این بخش رده‌های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.
در سطح B این مسابقات نیز آرش طیبی خواه تیرانداز استان فارس اولی خود را که در مرحله چهارم به دست آورده بود را در این مرحله نیز تکرار کرد. تیرانداز ۱۳ ساله کشورمان محمد حسن خواست خدایی از استان فارس در جایگاه دوم قرار گرفت و احمدرضا تقدیری از تهران به مقام سوم بسنده کرد.
در این بخش سعید اسدی خیاوی از اردبیل، کیوان درویشی از کرمانشاه و اسماعیل باقری از گلستان به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
در فینال این مسابقات علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، غلامرضا جعفری رییس فدراسیون روستایی و عشایری، فرهاد نیکوخصال نایب رییس، سعید مرادی مسئول کمیته امور بین الملل و امین صانعی مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون تیراندازی حضور داشتند. سرداور این دوره از رقابت‌ها نیز حسن شریفی منش بود.
پنجمین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی، رنکینگ (تیر ۹۶ تا دی ۹۶) از ۲۶ تا ۲۷ مرداد در رشته، تراپ در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی طی روزهای پنجشنبه ۲۶ مرداد (گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی) و جمعه ۲۷ مرداد (گرامیداشت یاد و خاطره بازگشت آزادگان سرافراز به مهین اسلامی) برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.