صفحه اصلی / آزمایش خودروهای تمام خودران از ماه آوریل در کالیفرنیا

آزمایش خودروهای تمام خودران از ماه آوریل در کالیفرنیا

آزمایش خودروهای تمام خودران می‌تواند از ماه آوریل در کالیفرنیای آمریکا شروع شود، اما آنها به یک اپراتور از راه دور برای کنترل خودرو نیاز دارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا احتمالاً خودروسازان، خودروهای تمام خودران خود را در جاده‌های کالیفرنیا از اوایل آوریل آزمایش می‌کنند.
به جای قرار دادن کسی در پشت فرمان در شرایط خاصی مانند زمانی که سیستم خودران کار نمی‌کند، شرکت‌ها مجبور خواهند شد که خودروهای خود را به اپراتورهای از راه دور ارتباط دهند. کار این رانندگان از راه دور، مراقبت از چند خودرو و کنترل آنها در صورت نیاز است.
خودروسازان مجاز به استخدام شرکت‌های ثالث برای مدیریت عملیات از راه دور هستند. اما برخی از آنها، از جمله "وایمو"(Waymo) و "نیسان"، هم‌اکنون تکنولوژی رانندگی از راه دور خود را توسعه داده‌اند. "نیسان" حتی یک مرکز نظارت برای آزمون‌های تاکسی بدون راننده، که در ماه مارس و در توکیو آغاز خواهد شد، ساخته است.
حتی اگر آنها مراحل توسعه فناوری رانندگی از راه دور خود را بگذرانند، شرکت‌ها همچنان باید از فهرستی کامل از الزامات لازم برای تأیید تست خودروهای بدون راننده برخوردار باشند.
برای شروع، وسایل نقلیه آنها نیاز به چرخ‌های هدایت‌شونده و پدال‌های ترمز دارد. اگر آنها می‌خواهند مانند آن دسته از خودروهایی نظیر مدل‌هایی که "جنرال موتورز"(GM) در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد، بدون این کنترل‌ها آزمایش کنند، پس باید از سازمان ملی ترافیک بزرگراه‌ها اجازه بگیرند.
خودروسازان برای این آزمایش همچنین باید اعلام کنند که در آن قصد دارند چه کار کنند و مقامات محلی را از آن مطلع کنند. همچنین فهرستی از سیستم‌هایی که ممکن است کار نکند را در اختیار آنها قرار دهند و برنامه‌ای را درباره چگونگی برقراری ارتباط معین کنند.
آژانس رسیدگی قانونی کالیفرنیا مقررات جدید را تا ۲۶ فوریه تأیید خواهد کرد. از اول مارس نظرات عمومی را می‌گیرند و تا ۲ آوریل مجوز می‌تواند صادر شود.
براساس اطلاعات وبسایت DVM پنجاه شرکت مجاز به آزمایش خودروهای خودران خود در کالیفرنیا هستند، بنابراین حداقل چندین شرکت بزرگ و استارتاپ در حال آماده شدن برای تایید مجوز تحت قوانین جدید هستند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.