صفحه اصلی / پاسخگویی به خواسته‌های سهامد‌اران خرد

پاسخگویی به خواسته‌های سهامد‌اران خرد

سرمفاله
نکاتی که راجع به فرصت‌ها و تهد‌ید‌های بازارسهام توسط رسانه‌ها مطرح می‌شود‌، همواره از سوی مسئولان سازمان بورس د‌ید‌ه و شنید‌ه می‌شود و یکی از مهم‌ترین د‌غد‌غه‌های ما پاسخگویی و انعکاس خواسته‌های سهامد‌اران د‌ر تصمیمات سازمان بورس است.
در این میان، سهامداران خرد و حقیقی‌ها بخش مهمی از بازیگران بازار سهام هستند و خدمت‌رسانی به این گروه – از این منظر که مردمی کردن اقتصاد در گرو فعال‌سازی ظرفیت‌های نهفته و در هدایت درست سرمایه‌های خرد مردم به بازارهای مولد است- به هیچ عنوان از خدمت‌رسانی به سایر بازیگران بازار کم‌اهمیت‌تر نیست.
در این راستا برنامه‌ریزی و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله سازمان امور مالیاتی و بانک مرکزی برای مرتفع‌سازی دغدغه‌های سهامداران در زمینه‌هایی همچون عادلانه شدن مالیات معاملات، شفاف‌سازی عرضه‌های اولیه، کاهش کارمزدهای سازمان، پوشش بیمه‌ای و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری برای سهامداران و همچنین راه‌اندازی ابزارهای نوین و بازارهای جدید جانبی موردنیاز بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله اقدامات سازمان در دوران مدیریت جدید بوده است.
خواست ما به عنوان مدیران سازمان بورس این است که برنامه‌ها و تصمیمات سازمان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به سهامداران باشد و در این راه دست رسانه‌ها را نیز به عنوان انتقال‌دهنده دغدغه‌های سهامداران به متولیان بورس به گرمی می‌فشاریم.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.