صفحه اصلی / باشگاه کارآفرینان توسعه گرا ایجاد می شود

باشگاه کارآفرینان توسعه گرا ایجاد می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کانون کارآفرینان توسعه گرا، با تصویب هیأت مدیرۀ کانون کارآفرینان توسعه گرا، باشگاه کارآفرینان این کانون از طریق مشارکت اعضا و شرکت‌ها و بنگاههای اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور تشکیل می‌شود.
این کانون با مشارکت با شرکت‌ها و یا سازمان‌هایی که دارای امکانات مورد نیاز و مندرج در طرح"باشگاه کارآفرینان" هستند تشکیل می‌شود.
دکتر حسین سلطانی دبیر کل کانون کارآفرینان توسعه گرا، با ابلاغ این مصوبه کانون اعلام کرد: با توجه به مصوبه هیأت مدیره، مقرّر است چنانچه اعضا محترم کانون در سطح استان تهران دارای امکانات مورد درخواست در طرح می‌باشند، نسبت به ارسال مشخصات امکانات خود متناسب با طرح به منظور شناسایی و ارزیابی حداکثر تا تاریخ ۱۰/‏۱۲/‏۱۳۹۶‬ اقدام نمایند و پیشنهادات اعضاء در اولویت قرار گیرد.
بدیهی است پس از تاریخ فوق الذکر، دبیرخانه کانون نسبت به اعلام عمومی و انتشار آگهی به منظور شناسایی و ارزیابی افراد حقیقی و حقوقی که علاقمندی به مشارکت در این طرح را دارند، اقدام خواهد نمود.
گفتنی است کانون کارآفرینان توسعه گرا به عنوان یک تشکل غیردولتی برای نجات بخش‌های اقتصادی و توسعه کارآفرینی کشور اقدام کرده و در حال حاضر بسیاری از بنگاه‌ها و شرکت‌های مهم کشور عضو این کانون تحولگرا هستند

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.