صفحه اصلی / ۲۵۰۰ متر مربع از حاشیه بزرگراه آزادگان پاکسازی شد

۲۵۰۰ متر مربع از حاشیه بزرگراه آزادگان پاکسازی شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد زنگنه فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در راستای حفظ آراستگی مناظر شهری و ایجاد آرامش بصری هر چه بیشتر برای شهروندان از اوایل دی ماه اقدام به پاکسازی جداره های شهری واقع در بزرگراه آزادگان کرده است.
وی اظهار کرد: پاکسازی جداره های شهری شامل شست و شو، استفاده از مواد پوشاننده جهت امحاء دیوار نویسی غیر مجاز، از بین بردن آثار ناشی از آتش سوزی کنار دیوار ،جداول و دیگر موارد زینتی است.
معاون شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه شکل و منظر شهرها در معرض دید مستمر شهروندان ساکن و عبوری قرار دارد، تاکید کرد: بر این اساس مناظر شهری بیش از هر مولفه دیگری به صورت مستقیم بر روحیه شهروندان تاثیر می گذارند و ضروری است که شهرها از نظر آلودگی های بصری ساماندهی شوند.
وی ساماندهی مناظر شهری را از مهمترین وظایف معاونت خدمات شهری و محیط زیست عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت ها و اقدامات مربوط به سیاست گذاری، طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا در زمینه پاکسازی جداره های شهری و رفع آلودگی های بصری توسط عوامل شهرداری منطقه ۱۹ انجام شده است.
منطقه ۱۹ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر ۹۲ کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و ۱۴ مح‍له است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.