صفحه اصلی / متروی کرج با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است

متروی کرج با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است

استاندار البرز گفت: توسعه پایدار و صحیح شهری موجبات رفاه حال مردم و پیشگیری از رشد حاشیه نشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در مراسم بهره برداری از ۳۹ پروژه شهری که صبح شنبه (۵ اسفند) در محل شهرداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک روز مهندس با اشاره به اینکه بهترین کارها با اندیشه صحیح، اصول فنی و احساس تعهد قطعاً می‌توانند کمک‌یار مردم باشند، افزود: مهندسی درست در مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است و باید وجدان مهندسان کارگشا باشد‌.
وی ادامه داد: همواره در مباحث مختلف مدیریت شهری تاکید بر نظارت دقیق و مستمر بر روند امور وجود دارد‌.
نجفی با اشاره به بحث توسعه پایدار در حوزه‌های مختلف شهری و بخصوص محیط زیست گفت: جای خرسندی دارد که اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری کرج رسالت را خود در راستای تحقق حقوق شهروندی ایفا می‌کنند‌.
مجموعه دولت و شخص رئیس جمهوری توجه ویژه‌ای به البرز دارند
وی افزود: مجموعه دولت و شخص رئیس جمهوری توجه ویژه‌ای به کرج دارند و در استان نیز پشتیبانی خاصی از نیروی انتظامی و دادستانی مشهود و محسوس است، چراکه همه متحد برای توسعه و رشد استان و بخصوص شهر کرج هستند‌.
استاندار البرز ساماندهی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را از اهم امور دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه صحیح شهر و نظارت ویژه به مناطق حاشیه نشین استان، می‌توان گام‌های بزرگی برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی برداشت‌.
پروژه قطار شهری کرج با قدرت آغاز بکار کرد‌
وی گفت: پروژه قطار شهری کرج که دچار رکود شده بود، امروز دوباره فعالیت خود را با قدرت آغاز کرده و با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است‌.
نجفی افزود: امید است پروژه قطار شهری که یکی از مطالبات اصلی و بحق مردم است در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد تا شهر پرجمعیت کرج مانند بسیاری از کلانشهرهای دیگر از این امکان برخوردار شود‌.
وی اضافه کرد: مردم مطالبات به حق بسیاری در حوزه‌های مختلف و به خصوص معیشتی دارند که مجموعه دولت با تمام قوا درصدد حل آنها هستند، از این رو شورا و مدیریت شهری نیز باید درصدد تحقق اندیشه بلند کاری باشند و موجبات رفاه مردم را فراهم کنند‌.
استاندار البرز گفت: مجموعه استانداری بعنوان نماینده دولت اهتمام ویژه‌ای برای پیشرفت برنامه‌های مدیریت شهری در نقاط مختلف استان دارد و انتظار می‌رود با کمک مدیریت شهری کرج و تعامل خوب شورا پروژه‌های فعلی و پروژه‌های پنهان شهری بزودی به بهره برداری برسد و مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.
گفتنی است در این مراسم ۳۹ پروژه شهری کرج با دستور استاندار البرز از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد‌.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.