صفحه اصلی / واحدهای تولیدی راکد کرمانشاه باید زودتر تعیین تکلیف شود

واحدهای تولیدی راکد کرمانشاه باید زودتر تعیین تکلیف شود

استاندار کرمانشاه خواستار تعیین تکلیف هرچه زودتر واحدهای تولیدی راکد استان شد و از شرکت‌های خدمت رسان مانند گاز، برق، آب و… خواست همکاری بیشتری با این واحدها داشته باشند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که امروز (۱۰ دی) برگزار شد اظهار کرد: واحدهای تولیدی راکد که با چند میلیارد تومان سرمایه در استان خوابیده است باید زودتر تعیین تکلیف شود و بتوان از ظرفیت اشتغال و سرمایه‌گذاری آنها استفاده کرد.
وی ادامه داد: اگر این واحدها نیازمند واگذاری هستند باید به بخش خصوصی توانمند و اهل کار واگذار شود، در غیراین صورت واگذاری بی‌فایده خواهد بود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، گاز و… نیز باید همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشند، تاکید کرد: تمام مصوبات ستاد تسهیل برای این شرکت‌ها لازم الاجرا است.
بازوند به مشکل واحد صنعتی "کرپ ناز" هم اشاره کرد و افزود: شرکت‌های برق و گاز موظفند تا آخر امسال بدهی این واحد را امهال کنند تا در این زمان، مدیریت واحد نیز تعیین تکلیف شود.
وی بر لزوم حل هرچه سریع‌تر و تعیین تکلیف شرکت "پاک مایه" و همچنین آغاز عملیات اجرایی گلخانه کوثر تا ماه آینده تاکید کرد.
در ادامه سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از بدهی ۱۱۰ میلیارد تومانی واحدهای تولیدی به این شرکت خبر داد.
وی عنوان کرد: حدود دو هزار واحد تولیدی در استان تحت پوشش شرکت گاز هستند که مجموع بدهی آنها به ۱۱۰ میلیارد تومان می‌رسد و برخی از این شرکت‌ها نزدیک به هفت سال است که پول گاز خود را پرداخت نکرده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.