صفحه اصلی / عملیات خیابان پاسداران تهران از خارج کشور هدایت شد

عملیات خیابان پاسداران تهران از خارج کشور هدایت شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه هدایت عملیات خیابان پاسداران تهران از خارج کشور بوده است، گفت: لازم است قوه قضاییه با اخلال گران محکم برخورد کند تا امنیت داخل و وجهه بین المللی ما زیر سوال نرود.
‌‌‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، ابوالفضل حسن بیگی روز جمعه درباره حوادث دوشنبه شب خیابان پاسداران تهران، افزود: قوه قضاییه، نیروی‌های انتظامی و مسلح باید با تمام قوا با این عوامل برخورد و آنها را به مردم معرفی کنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: پیشنهاد ما به قوه قضاییه این است که آشوبگران را در تلویزیون معرفی کنند و بگویند از کجا آمده‌اند؛ در این قضیه نباید هیچ مماشاتی صورت بگیرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بعد حماسه ۲۲ بهمن و اقداماتی که انجام شد بشدت نگران هستند و تلاش می‌کنند به هر شکلی به دو هدف برسند.
وی افزود: آمریکایی‌ها طرحی را پایه ریزی کرده بودند که با عواملی در داخل ابتدا در جریانات و اغتشاشات ۷ دی، آشوبی گسترده در داخل کشور راه بیندازند که بتوانند در سازمان ملل مجوزی برای تحریم‌های سنگین‌تر قبل از برجام، برای جمهوری اسلامی ایران بگیرند.
حسن بیگی ادامه داد: اما وقتی ملت وارد صحنه شدند تیر دشمنان ایران به سنگ خورد و در سازمان ملل هم که مطرح کردند با امواج مخالفت‌ها روبرو شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که حماسه ۲۲ بهمن را خنثی کنند و بتوانند دوباره در سازمان ملل مباحثی را برای محکوم کردن جمهوری اسلامی مطرح کنند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: هدایت عملیات آشوب خیابان پاسداران تهران و برنامه ریزی آن صد در صد خارج از کشور بوده و کسانی که آمدند اصلاً نمی‌دانند که 'درویش' یعنی چه؟ نه عقیده آنها را قبول دارند و نه مذهب آنها را می‌شناسند.
وی ادامه داد: آشوبگران با استفاده از این موقعیت تلاش در اغتشاش داشتند تا دشمنان ملت این بهانه را داشته باشند که ایران را ناقض حقوق بشر معرفی کنند و علیه ما اقدام کنند.
حسن بیگی در پایان گفت: در این رابطه افرادی که دستگیر شدند هیچکدام تهرانی نبودند که موضوع در مرحله تحقیق و تفحص است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.