صفحه اصلی / تیم ملی بسکتبال فردا به مصاف قزاقستان می رود

تیم ملی بسکتبال فردا به مصاف قزاقستان می رود

 

تیم ملی بسکتبال ایران نخستین دیدار خود در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین را پنجشنبه مقابل قزاقستان برگزار می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،
رقابت‌های بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین از فردا پنجشنبه وارد پنجره دوم می‌شود و طی آن تیم‌های شرکت کننده طبق برنامه از پیش اعلام شده دو دیدار خود برابر حریفان شأن را برگزار می‌کنند.
تیم ملی بسکتبال ایران که در گروه چهارم مسابقات با قزاقستان، قطر و عراق همگروه است، نخستین دیدرا خود در پنجره دوم را باید برابر تیم ملی قزاقستان و در آستانه برگزار کند. برای برگزاری این دیدار ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان روز گذشته عازم قزاقستان شدند.
این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که قزاق‌ها هر دو دیدار خود در پنجره اول را با برد پشت سر گذاشتند و در حال حاضر با ۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه D قرار دارند اما تیم ایران با یک امتیاز کمتر و هم امتیاز با عراق در رده سوم ایستاده است.
تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی، با عملکردی دور از انتظار نتیجه دیدار برابر عراق را در این کشور واگذار کرد اما در مصاف با قطر در دیداری که میزبان آن بود، صاحب برتری شد.
تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از دیدار با قزاقستان به کشور باز می‌گردد تا ۶ اسفندماه در تالار بسکتبال آزادی میزبان قطری‌ها باشد.
صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، محمد حسن زاده، آرن داودی، سجاد مشایخی، نوید نیکتاش، میثم میرزایی، سعید داورپناه و نوید رضایی فر بازیکنانی هستند ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران را در هر دو دیدار پیش رو بر عهده خواهد داشت.
ملی پوشان ایران با هدایت مهران شاهین طبع در این دو دیدار به میدان می‌رود. این در حالی است که دیدارهای تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی با هدایت مهران حاتمی برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.