صفحه اصلی / نمایشگاه نوروزی شاهرود با ۵۰ غرفه برگزار می‌شود

نمایشگاه نوروزی شاهرود با ۵۰ غرفه برگزار می‌شود

شاهرود – حسین بابامحمدی: سید محمدرضا هاشمی در جلسه کمیته نمایشگاه نوروزی ستاد تسهیل خدمات سفر شاهرود، ضمن بیان اینکه نمایشگاه نوروزی ۹۶ برای این شهرستان درآمدی یک میلیارد تومانی داشت، تأکید کرد: امسال نیز برای چهارمین سال متوالی این نمایشگاه با ۵۰ غرفه از سطح شهرستان هم‌زمان با بیست و ششم و بیست و هفتم اسفندماه برپا می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی ضمن تأکید بر ظرفیت‌های گردشگری شاهرود گفت: در نمایشگاه نوروزی سال ۹۶، میزبانی از ۵۸ هزار بازدیدکننده به‌خوبی صورت گرفت که این میزان از استقبال نزدیک یک میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش محصولات را در پی داشت و به ما نشان داد با برنامه‌ریزی و مدیریت می‌توان حجم عظیمی از زیرساخت‌های افزایش ماندگاری مسافران نوروزی را ایجاد کرد.
معاون استاندار سمنان همچنین با تأکید بر لزوم ارتقا سطح غرفه‌ها نسبت به سال‌های گذشته، گفت: نمایشگاه امسال با حضور ۵۰ غرفه از سراسر شهرستان برگزار می‌شود که یکی از شروط و معیارهای انتخاب و پذیرش این غرفه داران کیفیت بالای محصولات خواهد بود همچنین شایسته است هزینه غرفه‌ها به‌صورت نسبی و متناسب با درآمد حاصل از غرفه‌ها محاسبه شود.
هاشمی با اشاره به اشکالات نمایشگاه در سال‌های پیشین و تأکید بر اصلاح این نواقص، ابراز داشت: دقت در افزایش کیفیت محصولات تولیدی، ایجاد فضایی زیبا با چیدمانی مناسب و شرایط شکلی مسافر پسند مانند لباس‌های متحدالشکل و محلی که سبب جذب مسافران شود باید در دستور کار قرار گیرد.
وی شروع به‌موقع نمایشگاه برای استفاده هر چه بیشتر از رفت‌وآمد مسافران و به‌خصوص زائران رضوی در روزهای آغازین تعطیلات را نیز نکته‌ای قابل‌توجه دانست و تأکید کرد: میلیون‌ها زائر رضوی در نوروز مهمان شاهرود هستند که باید در راستای افزایش ماندگاری و تأمین مایحتاج آن‌ها اقدامات لازم را صورت داد.
فرماندار شاهرود همچنین توجه به روستاها و طراحی مناسب و زیبای ورودی و خروجی شهرها را نیز مورداشاره قرارداد و گفت: ورودی و خروجی شهرها و روستاها در جذب مسافران، نقش مؤثری ایفا می‌کند و به همین دلیل باید به چنین بخش‌هایی توجه ویژه‌ای مبذول شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.