صفحه اصلی / شانزدهمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس آغاز شد

شانزدهمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس آغاز شد

شانزدهمین جلسه رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور صبح امروز – دوشنبه – در مجلس شورای اسلامی آغاز شد و نمایندگان در این جلسه به ادامه بررسی بخش هزینه‌ای این لایحه می‌پردازند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از
ایرنا، جلسه علنی امروز مجلس یازدهمین روز رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده است که به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۱۸ نماینده شروع شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیأت رئیسه مجلس در ابتدای جلسه اعلام کرد: نمایندگان در جلسه علنی امروز به ادامه بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال آینده می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته تا پایان تبصره ۷ بخش هزینه‌ای این لایحه کلان اقتصادی کشور را بررسی و تصویب کردند.
مجلس در مهم‌ترین مصوبات روز گذشته خود تصویب کرد ۱۰۰ درصد سود صندوق بازنشستگی فولاد در شرکت دخانیات ایران حداکثر ۶ ماه پس از سال مالی و پس از واریز به صندوق بازنشستگی فولاد صرف پرداخت حقوق و درمان بازنشستگان شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین تصویب کردند عوارض دریافتی از دخانیات صرف کاهش مصرف دخانیات، پیشگیری و درمان بیماری‌های ناشی از آن، بازتوانی و درمان عوارض حاصل از مصرف و توسعه ورزش می‌شود.
**عزاداری ایام فاطمیه در جلسه غیر رسمی مجلس
نمایندگان پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای غیر رسمی به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) به سوگواری پرداختند.
محسن طاهری از مداحان اهل بیت (ع) در این مراسم به نوحه خوانی پرداخت.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.