صفحه اصلی / آمار قابل توجه بارسلونا در بسته نگه داشتن دروازه

آمار قابل توجه بارسلونا در بسته نگه داشتن دروازه

بارسلونا آمار خوبی را در این فصل در بسته نگه داشتن دروازه‌اش به ثبت رسانده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا بارسلونا با خیال جمع به لندن سفر می‌کند تا سه‌شنبه شب دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برابر چلسی برگزار کند. آماری که تیم کاتالانی در این فصل به ثبت رسانده است آنها را تیم قابل اطمینانی نشان می‌دهد. آبی‌اناری‌ها در ۶۸.۵ درصد بازی‌ها دروازه‌شان را بسته نگه داشتند.
بارسا از ۳۸ بازی رسمی‌اش در این فصل ۲۶ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است (۱۵ بازی در لالیگا، ۵ بازی لیگ قهرمانان و ۶ کوپادل‌ری). در ۱۹ دیدار مارک آندره تراشتگن مسؤول حفاظت از دروازه بود و در هفت بازی یاسپر سیلسن اجازه گلزنی به حریفان نداد.
بارسا در ۳۸ دیدار رسمی تنها ۱۴ گل دریافت کرد و میانگین ۰.۳۶ گل در هر بازی را به ثبت رساند. آبی اناری‌ها از هر سه بازی در دو دیدار دروازه‌شان را بسته نگه می‌دارند.
ارنستو والورده با حضورش در تیم کاتالانی روی خط دفاعی این تیم کار کرد. جدایی نیمار باعث شد سرمربی اسپانیایی تیمی بسازد که بیش‌تر توپ‌گیری کند. او از بازیکنانش خواست که نزدیک‌تر به هم بازی کنند تا حریفان نتوانند از خط دفاعی آن‌ها عبور کنند. در این شرایط چلسی کار سختی برای بازی کردن دروازه تیم کاتالانی خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.