صفحه اصلی / دو طرح عمرانی در اروندکنار و چوئبده کلنگ زنی و افتتاح شد

دو طرح عمرانی در اروندکنار و چوئبده کلنگ زنی و افتتاح شد

دو طرح عمرانی در شهرهای چوئبده و اروندکنار با حضور قائم‌مقام و معاون فنی و آور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولان شهرهای اروندکنار و چوئبده کلنگ زنی و افتتاح شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، طرح بهسازی معابر و شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی اروندکنار بااعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و طرح آسفالت معابر فرعی چوئبده بااعتبار ۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
عبدالله کعبی در طرح بهسازی معابر و شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی اروندکنار اظهار کرد: چوئبده شهری است که بر گردن همه ملت و نظام حق دارد چراکه مردمش مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند.
وی بابیان اینکه باعث افتخار است که ما در مجموعه منطقه آزاد اروند از فردی جوان مانند آقای شمخانی در معاونت زیربنایی استفاده می‌کنیم، عنوان کرد :۳ سال پیش علی‌رغم موانع قانونی تفاهم‌نامه بستیم که کل روستاهای آبادان و خرمشهر را بازسازی کنیم.
قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مصوب کردیم تا ظرف ۳ سال و بااعتبار ۹ میلیارد ریال، خیابان اصلی و پیاده‌روهای چوئبده آسفالت شده و دفع آب‌های سطحی انجام شود که این کار توسط شهرداری و با نظارت خودشان انجام شد.
کعبی گفت: مطالبه گری حق مردم است و مسئولان ملزم هستند که جوابگوی مردم باشند. امیدوارم بتوانیم پاسخگوی خوبی در برابر مردم باشیم.
موعود شمخانی معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم کلنگ زنی طرح بهسازی معابر و شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی اروندکنار گفت: بعد از ۴ سال حضور در منطقه آزاد اروند زیرساخت‌های صنعتی، صادراتی، درمانی و آموزشی منطقه شکلی منسجم گرفت.
وی افزود: سیاست هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند بر این اساس بود که تأثیری در ۵ شهر منطقه آزاد اروند (آبادان، خرمشهر، مینو شهر، اروندکنار و چوئبده) بگذارد.
شمخانی نیز در حاشیه این مراسم بابیان اینکه اروندکنار و چوئبده در حوزه منطقه آزاد اروند نبودند اما طرح‌های عمرانی ما در این مناطق انجام می‌شود، عنوان کرد: خواهش من از شهرداری و شورای شهر اروندکنار این است که حداکثر نظارت را بر این طرح انجام دهند.
معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تلاش داریم پروژه‌های ما به سمت توانمندسازی شهرداری باشد و امیدوارم یک شهرداری خودگردان و درآمدزا در اروندکنار داشته باشیم.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.