صفحه اصلی / رهبر معظم انقلاب: مامن مردم پرچم بلند انقلاب است

رهبر معظم انقلاب: مامن مردم پرچم بلند انقلاب است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۴۰ سال است مأمن مردم، پرچم برجسته و بلند انقلاب است، این در حالی است که ملت از برخی مسائل جاری کشور انتقاد دارند، تاکید کردند: کاملاً در جریان گله‌ها و شِکوه های مردم هستیم اما وقتی پای انقلاب و نظام در میان است، این‌گونه وارد میدان می‌شوند و حرکت می‌کنند.
ب‌‌‌‌ه گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کانال تلگرامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، جمعی از مردم استان آذربایجان شرقی امروز – یکشنبه – در سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار اظهارداشتند: واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سرتاسرکشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود، بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است. در هیچ جای دنیا هم چنین موردی وجود ندارد که بعد از قریب چهار دهه، خود مردم وارد میدان شوند، خیابان‌ها را پر کنند و خودشان شعار بدهند و حضور خود را نشان بدهند و از انقلابشان دفاع کنند.
ایشان افزودند: این در هیچ‌کدام از انقلاب‌های چندقرن اخیر وجود نداشته است، در هیچ جای جهان چنین چیزی نیست؛ این مخصوص ایران است.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه ۴۰ سال است که مأمن مردم، پرچم برجسته و بلند انقلاب است و این در حالی است که مردم از برخی مسائل جاری کشور انتقاد دارند، تصریح کردند: ما کاملاً در جریان گله‌ها و شِکوه های مردم هستیم. به ما هم می‌گویند و [به ما هم] منتقل می‌شود، اما وقتی پای انقلاب و نظام در میان است، مردم این‌جور وارد میدان می‌شوند و حرکت می‌کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: یک آگاهی انقلابی و کمال سیاسی در ملت ایران به وجود آمده که می‌توانند بین «نظام انقلابی امت و امامت» و «تشکیلات دیوان‌سالاری» تفکیک کنند؛ در یک‌جا انتقادی داشته باشند اما از اصل نظامی که به وسیله انقلاب به وجود آمده است با همه وجود دفاع کنند.
ایشان یادآور شدند: انتقاد مردم، فقط از دولت و مجلس و قوه قضائیه نیست؛ نه، ممکن است از شخص حقیر هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی با ایستادگی پای نظام اسلامی و نظام انقلابی ندارد که با فداکاری این ملت به وجود آمده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.