صفحه اصلی / نشست آموزشی «مدیریت دانش» برگزار شد

نشست آموزشی «مدیریت دانش» برگزار شد

نشست آموزشی «مدیریت دانش» صبح روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۶ – برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره‌وری ایران، در ابتدای این نشست، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، با اشاره به اجرای موفقیت آمیز پروژه مدل با عنوان «مدیریت دانش برای افزایش کیفیت و بهره‌وری درصنعت برق» با همکاری سازمان بهره‌وری آسیایی (APO)، سازمان ملی بهره‌وری ایران و وزارت نیرو که ارزیابی مثبت APO را به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: این جلسه هم به نوعی جلسه اختتامیه این پروژه مدل است لذا انتظار می‌رود با ارائه و نشر دستاوردهای این پروژه، دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به ترویج مدیریت دانش، مفاهیم و تکنیک‌های آن در دستگاه‌های متبوع خود اهتمام کنند.
به گفته علی اکبر اولیا، برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه، هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی در دستور کار این سازمان قرار دارد. از جمله یک دوره آموزشی با حضور یکی از اساتید شناخته شده بین‌المللی در هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
در ادامه این نشست، دکتر خلیل بانان عباسی، مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری و دبیر کمیته بهره‌وری وزارت نیرو نتایج حاصل از اجرای پروژه مدل سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) با عنوان «مدیریت دانش برای افزایش کیفیت و بهره‌وری درصنعت برق» را بیان کرد.
پس از آن، دکتر بهرام جلوداری، رئیس هیات مدیره موسسه آموزشی و ممیزی استانداردهای بین‌المللی نیز به ارائه «فرآیندهای مدیریت دانش و معرفی رویکردها و مدل‌های مختلف آن» پرداخت.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.