صفحه اصلی / سامانه های نوین درخواست خدمات امداد خودروسایپا راه اندازی شد

سامانه های نوین درخواست خدمات امداد خودروسایپا راه اندازی شد

مدیر مهندسی سیستم‌ها و فناوری اطلاعات شرکت امدادخودروسایپا از راه اندازی سامانه‌های آنلاین و برقراری ارتباط مستقیم این شرکت خبر داد و گفت: در لحظه و بدون واسطه با مشتری را تحولی ارزشمند دانست و افزود: این سامانه قدمی بزرگ در بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت و جلب اطمینان خاطر مشتریان محترم می‌باشد که محقق و اجرایی شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ سعید شرقی با بیان مطلب فوق افزود: مدیریت مهندسی سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با الگوبرداری از شرکت‌های موفق و همچنین شناسایی و جاری سازی فناوری‌های روز دنیا از قبیل مدیریت ناوگان با AVL و اپلیکیشن موبایل مشتری و امدادگران موفق شد علاوه بر مدیریت هزینه‌ها، چرخه پاسخ به درخواست‌ها را نیز بهبود بخشد.
وی تصریح کرد: در این سامانه امکان ثبت درخواست خدمت امدادی مکانیزه توسط مشتری از طریق IVR ۰۹۶۵۵۰ با ارسال پیامک حاوی لینک اینترنتی برای مشتری مهیا شده و بدین وسیله آخرین اطلاعات و موقعیت جغرافیایی آنان نیز در اسرع وقت و با دقت بالا دریافت می‌شود. همچنین اعزام هوشمند نزدیکترین واحد امدادی به محل همزمان با اطلاع رسانی عکس و مشخصات امدادگر اعزام شده و نمایش موقعیت لحظه‌ای بر روی نقشه با هدف جلب اطمینان هموطنان در نظر گرفته شده است.
شرقی با تاکید بر اجرای نظرسنجی آنلاین بلافاصله پس از اتمام زمان ارائه خدمت گفت: با تحلیل نتایج حاصله از نظر سنجی ها و اجرای اقدامات اصلاحی در همان روز؛ در ارائه آموزش و بهبود نحوه برخورد امدادگران، بواسطه این سامانه یکی از مهمترین اهداف شرکت محقق شده است.
در پایان خاطر نشان می‌شود به منظور حفظ اعتبار برند اطلاع رسانی مکانیزه فاکتور و کلیه سوابق خدماتی خودرو و اشتراک به مشتریان با هدف جلوگیری از هرگونه سواستفاده، امکان پذیر شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.