صفحه اصلی / ونگر: در بازی برگشت هم برد می‌خواهیم

ونگر: در بازی برگشت هم برد می‌خواهیم

سرمربی فرانسوی آرسنال به تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی رفت برابر اوسترشوند پرداخت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در آغاز دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها آرسنال با ۳ گل اوسترشوند سوئد را شکست داد. در این دیدار سامان قدوس، بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشت و نمایش خوبی ارائه داد. ناچو مونرئال، مسوت اوزیل و مدافع حریف برای آرسنال گلزنی کردند.
آرسن ونگر بعد از برتری تیمش در این دیدار برابر تیم گمنام سوئدی گفت: فکر نمی‌کنم در بازی برگشت ترکیب دوم تیمم را به میدان بفرستم. در دیدار برگشت نیز به دنبال این هستم که تیمم بتواند به عنوان قهرمانی دست یابد. شاید در دیدار برگشت چند بازیکن اصلی را استراحت بدهم و از بازیکنانی در تیم استفاده کنم که کمتر به میدان رفتند ولی همانطور که گفتم در دیدار برگشت نیز برای کسب برد به میدان خواهیم رفت. بازی در چمن مصنوعی سختی‌های خودش را دارد ولی ما با شرایطی که ایجاد کردیم به آن عادت کردیم و توانستیم از همان ابتدا کنترل بازی را در دست بگیریم و گلهای خوبی نیز به ثمر رساندیم. بعد از آنکه در نیمه نخست دو گل به ثمر رساندیم مهم بود که دروازه مان را بسته نگه داریم و گلی دریافت نکنیم. در این صورت بازی برگشت برای ما سخت می‌شد.
دراین دیدار اوسپینا دروازه بان کلمبیایی بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست و عملکرد خوبی نیز ارائه داد و توانست در دقیقه ۹۰ پنالتی حریف را مهار کند و مانع باز شدن دروازه تیمش شود.
ونگر در نهایت با تمجید از مخیتاریان که پاس گل مسوت اوزیل را فراهم کرد گفت: او رفته رفته در حال عادت کردن به شرایط تیم ما است و در این دیدار نیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد. مطمئن هستیم او می‌توانید به بهترین روزهای خود بازگردد.
آرسنال در حالی باید در دیدار برگشت برابر اوسترشوند به میدان برود که در فینال جام اتحادیه نیز برابر منچسترسیتی بازی خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.