صفحه اصلی / پورموسوی: هم‌چنان روی قولم برای استعفا هستم

پورموسوی: هم‌چنان روی قولم برای استعفا هستم

تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه باید تفاوت بین هواداران واقعی و آن عده‌ای که برد و باخت تیم برای‌شان مهم نیست مشخص شود گفت: من هم‌چنان روی قولم برای استعفا هستم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دیدار معوقه دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و پیکان از هفته بیستم لیگ برتر فردا (پنج‌شنبه) برگزار خواهد شد. سید اکبر پورموسوی، سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از این بازی، اظهار کرد: فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برترمان را باید انجام دهیم. سه امتیاز فردا برای ما بسیار مهم است. با توجه به روند رو به رشد چند هفته اخیر پیکان کار سختی را مقابل آن‌ها داریم.
او در ادامه گفت‌: پیکان همیشه تیم خوبی بوده است. هم‌چنین مجید جلالی همیشه از بهترین‌های مربیان لیگ برتر بوده است. ما همیشه جلوی تیم‌های بزرگ با انگیزه و خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم که بازی خوبی را مقابل پیکان داشته باشیم.
سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان اظهار کرد: درباره استعفایش و هم‌چنین حمایتی که در این چند روز از وی از سوی هواداران، مربیان و اصحاب رسانه شده است گفت: در ابتدا جا دارد از همکارانم، رسانه‌ها و هواداران بابت این حمایتی که داشتند تشکر کنم. مشکل من با هوادار واقعی فوتبال و فولاد نیست و این هواداران واقعی برای ما قابل احترام هستند و حتی اگر سرمان را با سنگ هم بشکنند، سرمان را بالا نمی‌آوریم زیرا می‌دانیم با تمام وجود از تیم‌شان حمایت می‌کنند و می‌خواهند که تیم پیروز باشد. حضور این هواداران همیشه برای ما افتخار و انگیزه بوده است.
او ادامه داد: تمام صحبت من با آن چند نفر آقایانی بود که اصلاً برد یا باخت تیم برایشان مهم نبوده است. وقتی ما تیم دوم جدول هستیم و دیدم عده‌ای اعتراض می‌کنند به سمت آن‌ها رفتم که عده‌ای از آن‌ها پذیرفتند و تیم را تشویق کردند اما دو سه نفر که به دنبال حاشیه بودند بطری پرتاب کردند و همیشه برای من بین این چند نفر و آن هواداران واقعی فاصله بوده است. یادم نمی‌رود روزی که در تهران برابر پرسپولیس شکست خوردیم همین هواداران در پایان مسابقه ایستادند و تیم را تشویق و حمایت کردند و گفتند که تا آخرین روز پای تیم هستند.
پورموسوی خاطرنشان کرد: حرف من این است که وقتی تیمی ۹۰ درصد تغییر کرده است و اکنون به لطف خدا و مسؤولان این‌جای جدول است، چه جای اعتراضی وجود دارد. اما آن هواداری که به ورزشگاه می‌آید و خودش جرأت و شهامت ندارد که اعتراض کند بلکه یک گوشه می‌ایستد و بقیه را تحریک می‌کند و بعد هم در صفحات مجازی به حواشی دامن می‌زند بحث ما روی این سه چهار نفر است.
وی عنوان کرد: پس از این قضایا رئیس هیأت فوتبال خوزستان و هم‌چنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پس از جلسات و مذاکراتی که با باشگاه داشتند قول دادند که با شورای تأمین صحبت کنند و با این چند نفری که برای تمام تیم‌ها مشکل ایجاد می‌کنند برخورد شود و من هم همچنان روی قولی که درباره استعفا داده‌ام هستم و باید فرق بین هواداران واقعی و این هوادارانی که به دنبال منافع شخصی‌شان هستند مشخص شود و از ورود این عده به ورزشگاه جلوگیری شود. ما هم‌چون دیدارهای گذشته هر وقت بد بازی کرده‌ایم از هواداران عذرخواهی کرده‌ایم و هر زمان که نتیجه گرفته‌ایم این برد را به همان هواداران تقدیم کرده‌ایم.
سرمربی فولاد در پایان گفت: برای بازی فردا به جز ایوب والی که سه کارته است سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.