صفحه اصلی / بازدید دکتر انصاری لاری و پیشکسوتان ورزش کشور از روند باز سازی مجموعه المپیک کیش

بازدید دکتر انصاری لاری و پیشکسوتان ورزش کشور از روند باز سازی مجموعه المپیک کیش

با هدف آماده سازی امکانات ورزشی کیش برای میزبانی در مسابقات بین المللی، رییس و اعضای شورای ورزش کیش از عملیات بازسازی مجموعه المپیک دیدن کردند.
به گزارش خبرنگار روزنامه کسب و کار کیش، در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رییس شورای ورزش کیش، حشمت مهاجرانی مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، حمید استیلی ملی پوش اسبق و مربی فوتبال، حسین کلانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، سرپرست معاونت عمرانی سازمان، سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش به همراه بهرام افشار زاده و عباس نوربخش که دبیر و عضو شورای ورزش کیش هستند از روند بازسازی و بهسازی سالن اسکواش مجموعه ورزشی المپیک دیدن کردند.
دکتر انصاری لاری در این بازدید ضمن بررسی اقدامات انجام شده بر تسریع در انجام عملیات بهسازی و ضرورت توجه به کیفیت ساخت تاکید کرد.
سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی قطر و نیاز مبرم امکانات ورزشی کیش به بازسازی و بهسازی گفت: بر اساس دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بازسازی اماکن ورزشی جزیره در دستور کار قرار گرفت. به همین منظور با بهره گیری از حضور مشاور و پیمانکار مجرب در این زمینه، نسبت به بهسازی مجموعه‌های ورزشی اقدام شد.
خانزادی افزود: اجرای عملیات بازسازی از سالن اسکواش آغاز شد و قرار است ظرف مدت ۶ ماه کل سالن‌ها بازسازی شوند.
وی با بیان اینکه این اقدامات با اعتباری بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوای جزیره کیش، کیفیت مصالح بکار رفته بسیار مورد توجه است تا در دراز مدت از دوام و استحکام خوبی برخوردار باشد.
گفتنی است مجموعه المپیک کیش با سالن‌ها و زمین‌های ورزشی در رشته‌های مختلف یکی از ظرفیت‌های گردشگری این جزیره مرجانی است و هرساله مسابقات و اردوهای تدارکاتی زیادی به میزبانی جزیره کیش در این مجموعه برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.