صفحه اصلی / پنجمین دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب آغاز شد

پنجمین دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب آغاز شد

در پی برگزاری موفق چهار دوره نظرسنجی انتخاب برند‌های محبوب، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره از شروع پنجمین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم خبر داد و گفت: در پی اعلام رسمی برنامه‌های دوره پنجم "جشنواره ملی برند محبوب"، نظرسنجی مردمی معرفی برندهای محبوب سال ۹۷، از ۱۵ بهمن ماه سال جاری به مدت ۴ ماه به اجرا گذاشته خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمد ناطق ضمن اشاره به برنامه‌های گسترده اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند تا ضمن شرکت در نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران را فراهم آورده و ضمن تقدیر از تلاش‌های شرکت‌های مذکور، زمینه خریدهای بهتر مبتنی بر این برندهای محبوب را برای سایر هموطنان عزیز کشورمان فراهم آورند.
هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی نیز در تشریح برنامه‌های اجرایی جشنواره اعلام کرد: برندهای حاضر در نظرسنجی می‌توانند با دعوت از مشتریان خود برای انتخاب برند محبوب محبوبشان، زمینه مشارکت فعال هوادارن‌شان را در این رویداد ملی فراهم نمایند.
اسدی اظهار داشت: برندهای محبوب، پس از انجام این نظرسنجی گسترده مردمی که در بستر دیجیتالی در گروههای مختلف کالا / خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد، انتخاب می‌شوند و طی مراسمی در نیمه پایان تیر ماه سال ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما معرفی خواهند شد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.