صفحه اصلی / تلاش سازمان یافته ای برای تخریب ادامه دارد

تلاش سازمان یافته ای برای تخریب ادامه دارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با انتشار عکسی مربوط به سفر سال گذشته در آلمان و دست دادن با خانم «باربارا هندریکس» وزیر محیط زیست آلمان، در حساب توئیتری خود نوشت: تلاش سازمان یافته ای برای تخریب ادامه دارد.
معصومه ابتکار نوشته است: این عکس و فیلم ها مربوط به سفر سال گذشته من به آلمان و دیدار و امضای تفاهم نامه همکاری با خانم باربارا هندریکس وزیر محیط زیست آلمان است.
«تهمت ها از همان موقع شروع شد ولی ما برای اجرای آن اقدام کردیم و در موضوعاتی مانند پسماند، کارگاه تبادل تجربه وفناوری برگزار شد.»
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تصاویر و فیلم این جلسه با هدف القاء دروغ مبنی بر دست دادن اینجانب با یک مرد اخیراً برای چندمین بار منتشر شده است، تصریح کرده است: برخی افراد تحت تاثیر این شانتاژ خبری قرار می گیرند؛ در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک خانمی به من اعتراض کرد که چرا با آن مرد دست دادم!
معصومه ابتکار (رئیس وقت سازمان محیط زیست) سال گذشته (۱۴ مهرماه سال ۱۳۹۵) برای امضای بیانیه مشترک همکاری های زیست محیطی، دیدار با مقامات، حضور در همایش اقتصادی و معرفی فرصت های همکاری با شرکت های صنعتی در زمینه محیط زیست به ویژه مدیریت پسماند و بازدید از کارخانه مدیریت پسماندهای پتروشیمی (BASF) و موسسه تغییرات آب و هوای آلمان (Potsdam) به برلین سفر کرده بود.
در این دیدار اعلام شد که همکاری های زیست محیطی ایران و آلمان با امضای بیانیه مشترک بین معصومه ابتکار، رئیس حفاظت محیط زیست ایران و خانم باربارا هندریکس، وزیر فدرال محیط زیست آلمان شتاب می گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.