صفحه اصلی / بازی در لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی است

بازی در لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در رقابت هایی مثل لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی است.
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از مهر برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا سه‌شنبه پرسپولیس در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی ازبکستان گفت: بازی در لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی است. من از این بابت خوشحالم که لیگ قهرمانان را مقابل هوادارانمان شروع می کنیم.
سرمربی پرسپولیس افزود: انتظار دارم آنها مثل همیشه در این دیدار به کمک ما بیایند. البته بازی های اول همیشه سختی های خاص خودش را دارد. به جرات می توانم بگویم تجربه بنده ثابت کرده است بازی اول در خانه، سخت ترین بازی خواهد بود.
برانکو ایوانکوویچ در خصوص شناخت از نسف قارشی اظهار داشت: احترام زیادی برای این تیم قائلیم. اما فردا میزبان هستیم. فصل قبل در آسیا به نیمه نهایی رسیدیم و حالا هم در صدر جدول فوتبال ایران هستیم. پس طبیعی است برنده باشیم. چه داخل ایران و چه خارج از ایران می خواهیم برنده شویم. باز هم تکرار می کنم بازی های اول همیشه سخت و معمولاً با غافلگیری همراه است. پس باید تمرکز کافی داشته باشیم.
وی ادامه داد: بازی های اخیر این تیم مقابل الفیصلی اردن و پاختاکور را دیدم. اگر به پنج بازی اخیر این تیم نگاه کنیم می بینیم چهار برد دارند. یکی از بهترین بازیکنان آنها پولوکیف است و هموطن من هم در تیم آنها خوب بوده است. به هر حال باید بگویم یکی از چهار تیم برتر لیگ ازبکستان را باید ببینیم و کار سختی داریم.
برانکو درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان را دارم. برای ما بسیار مهم است که در بازی فردا ببریم و شروع خوبی داشته باشیم.
وی در خصوص سایر نمایندگان ایران در آسیا گفت: از امروز لیگ قهرمانان آسیا شروع شده است و برای سایر تیم ها آرزوی موفقیت می کنیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اهمیت بازی با نسف قارشی و نحوه رفتار تماشاگران در این بازی گفت: هواداران ما بسیار عالی هستند. از زمانیکه در ایران هستم باید بگویم تجربه هشت سالهام در فوتبال ایران نشان می دهد خیلی کم بود مواردی که تماشاگران بخواهند کم دقتی کنند. فردا هوادارانمان فرهنگ بالای خودشان را نشان می دهند و مارا تشویق خواهند کرد. مطمئن هستم همه چیز در حد بازی حوانمردانه خواهد بود. تجربه خوبی از آنها دارم و آنها ما را خجحالت زده نخواهند کرد.
وی در خصوص آنالیز نسف قارشی گفت: ما آنها را بررسی کردیم و امروز هم در جلسه فنی، بازیکنان را آشنا خواهیم کرد و در نهایت آنها هستند که نشان می دهند چه اتفاقی در زمین می افتد. من به تیمم اطمینان و ایمان دارم. آنها توانایی های خود را به من نشان دادند که هر بازی را می خواهیم و می توانیم ببریم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص آمادگی نسبی سرخپوشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تجربه این رقابت ها را نمی توان ارزش گذاری کرد. من تجربه لیگ قهرمانان اروپا را هم داشته ام. در چنین بازی هایی اعتماد به نفس بازیکنان مهم است و تا به حال نشان داده اند که بازیکنانم می گویند تیمی قوی تر از ما وجود ندارد. نتایج می تواند عوض شود. اما می توانیم از تجربه فصل گذشته استفاده کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.