صفحه اصلی / مشارکت بیش از پیش بخش خصوصی رویکرد اصلی گردشگری کیش

مشارکت بیش از پیش بخش خصوصی رویکرد اصلی گردشگری کیش

‌‌‌‌‌‌‌در مراسم آغاز فستیوال طلایی کیش علیرضا قائدیان از مشارکت بیش از پیش بخش خصوصی در تصمیم گیریها، برنامه ریزی و اجرای برنامه های گردشگری خبر داد.
به گزارش خبرنگار روزنامه کسب و کار در کیش، فستیوال طلایی کیش در مراسمی با حضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور بازرگانی مدیرعامل سازمان، روسای جوامع، اصناف وبازاریان، مدیران ادارات ونهادها وفعالان بخش خصوصی آغاز شد.
در این مراسم علیرضا قائدیان با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی گردشگری سازمان مشارکت بیش از پیش بخش خصوصی در تصمیم گیریها، برنامه ریزیها و اجرای برنامه هاست گفت: تعریف فرصت ها و ظرفیت های جدید گردشگری از مهمترین بسترهای جذب گردشگران همراه با افزایش رضایتمندی است.
قائدیان افزود: فعالیت مستمر بخش خصوصی از ضروریات توسعه گردشگری در جزیره کیش است و یکی از شیوه های مدرن فعالیت برای موفقیت در صنعت گردشگری استفاده از فناوریهای آی تی است که در جزیره کیش هم با توجه به فعالیت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان زیرساخت های خوبی برای بهره گیری از این ظرفیت فراهم است.
وی در پایان ضمن تقدیر از همه فعالان بخش خصوصی و دولتی که دست اندرکار برگزاری این جشنواره هستند بر لزوم همکاری هر چه بیشتر همه بخش ها برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی تاکید کرد.
مشاور بازرگانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در این مراسم با تشریح نحوه عملکرد فستیوال طلایی و جذب گردشگران با ارائه انواع تخفیف ها گفت: ایجاد مزیت در ایام خلوتی کیش می تواند راهکاری برای جذب گردشگران باشد اما این موضوع مستلزم مشارکت بخش خصوصی است.
سادات نجفی افزود: ایجاد جاذبه های جدید و استفاده از روشهای موفق گردشگری می تواند به خلق رویکردهای نوین منتهی شود و با توجه به تسهیلاتی که به همت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با افزایش مدت مجوزهای اقتصادی، بخشودگی جرایم و حذف بروکراسی های اداری در حال انجام است شرایط مناسبی برای انسجام فکری و اجرایی فراهم شده تا با همکاری بخش های خصوصی و دولتی شاهد تحول در گردشگری جزیره کیش باشیم.
گفتنی است فستیوال طلایی خرید کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ستاد جشنواره ها، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و جامعه بازاریان از ۱۴ بهمن تا ۲۰ فروردین با ارائه تخفیف های ویژه برگزارمی شود.
در این فستیوال گردشگران می توانند در مبادی ورودی جزیره کیش کارت های اعتباری مربوط به فستیوال را دریافت کنند و با شارژ این کارت های اعتباری در کانترهای مبادی ورودی و یا دفاتر عرضه خدمات گردشگری، ضمن خرید با تخفیف از مراکز تفریحی، پذیرایی، گردشگری و غرفه های مراکز تجاری که عضو فستیوال هستند امتیاز شرکت در قرعه کشی فستیوال را بدست آورند.
یک دستگاه آپارتمان در برج های طلایی کیش به ارزش ۶ میلیارد ریال، دو دستگاه خودری داستر، و ۵٩٩ کارت خرید به ارزش ٢ میلیون ریال جوایز فستیوال طلایی کیش است که به قید قرعه به دارندگان خوش شانس امتیاز در فستیوال کیش اهدا می شود

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.