صفحه اصلی / ناظم‌الشریعه: زلزله خواب را از چشم ما گرفته / تایلند ضعیف نشده است

ناظم‌الشریعه: زلزله خواب را از چشم ما گرفته / تایلند ضعیف نشده است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید ملی‌پوشان از ترس زلزله نمی‌توانند در چین تایپه خواب راحتی داشته باشند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا سید محمد ناظم‌الشریعه درباره رویارویی تیم ملی فوتسال ایران با تایلند در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا بیان کرد: بازی با تایلند فینال زودرس است چون این تیم از رقیب‌های دیرینه ما به حساب می‌آید. برخلاف اینکه گفته می‌شود تایلند ضعیف شده، معتقدم آن‌ها به هیچ وجه افت نکرده‌اند.
او افزود: نمی‌توان از روی بازی تایلند با لبنان درباره این تیم قضاوت کرد. تایلند دیروز تیم خوب قرقیزستان را با گل‌های زیاد شکست داد. به هر حال هر بازی شرایط خودش را دارد و بعضی اوقات نتایج عجیبی به دست می‌آید. به عنوان مثال، پرتغال در جام ملت‌های اروپا هشت گل به آذربایجان زد. آذربایجانی که با شکست دادن تیم‌های بزرگ به پرتغال رسیده بود. بنابراین فوتسال غیر قابل پیش‌بینی است.
سرمربی تیم ملی همچنین درباره زلزله‌های شدید و بالای شش ریشتر در چین تاییه گفت: تایپه مدام می‌لرزد. برای اهالی‌اش عادی است اما برای ما این‌گونه نیست. خودشان عین خیالشان هم نیست اما بازیکنان ما نگران هستند و زلزله خواب همه را به هم ریخته است. بازیکنان تا صبح بیدار بودند و وضعیت اصلاً خوب نیست.
ناظم‌الشریعه تاکید کرد: همه ما در ایران زخم خورده زلزله هستیم و با توجه به زلزله کرمانشاه همه ناراحتند. ما که کرمانشاهی نبودیم هم ناراحتیم اما نمی‌خواهیم این موضوع را بزرگ کنیم.
او درباره عملکرد ضعیف دفاعی ایران مقابل تیم ملی عراق نیز تصریح کرد: کاری نمی‌توانیم بکنیم و در زمان فعلی خوب نیست این حرف‌ها را بزنیم اما مشخص است که هر تیمی از نظر دفاعی خوب عمل نکند، ضربه می‌خورد. با این حال در بازی با چین و میانمار مشکلی نداشتیم. بازی با عراق هم شرایط خودش را دارد. در آن بازی عراقی‌ها خیلی فشار گذاشتند اما ما معمولی بازی کردیم.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.