صفحه اصلی / رافائل: کی‌روش مربی بزرگی است/ او کمک‌های زیادی به من کرد

رافائل: کی‌روش مربی بزرگی است/ او کمک‌های زیادی به من کرد

مدافع برزیلی سابق منچستریونایتد به تمجید از کارلوس کی روش پرداخت و او را مربی بزرگی برای خود دانست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی سابق منچستریونایتد سال‌ها با کارلوس کی‌روش کار کرده است و توانست از منچستریونایتد افتخارات زیادی از جمله سه قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد. این مدافع برزیلی در حال حاضر در لیون فرانسه بازی می‌کند.
رافائل داسیلوا در گفت‌وگویی اظهار کرد: کارلوس کی‌روش، مربی بسیار خوبی بود و تمامی جلسات تمرینی را برای ما سازمان دهی کرد. او خیلی روی نظم تاکتیکی و جنبه‌های مختلف بازی از جمله کارهای دفاعی تاکید داشت. من روزی که به منچستریونایتد آمدم فقط پرتغالی بلد بودم و نمی توانستم انگلیسی صحبت کنم. او به من خیلی کمک کرد و در این زمینه راه‌گشای من بود.
وی ادامه داد: تجربه بالای کارلوس کی‌روش چیزی بود که خیلی در موارد مختلف به سود ما بود و همه ما در منچستریونایتد از آن استفاده می کردیم. من بعد از کی‌روش با مایک فیلان هم در منچستریونایتد کار کرده‌ام، ولی باید این را بگویم که کارلوس کی‌روش تمرینات بسیار سطح بالا و پیشرفته‌ای داشت و خصوصاً در کارهای دفاعی و نحوه قرار گرفتن بازیکنان در زمین خیلی به بازیکنان کمک کرد.
مدافع برزیلی همچنین درباره پارک جی سونگ، بازیکن آسیایی منچستریونایتد نیز به اظهار نظر پرداخت و گفت‌: پارک از استعداد زیادی برخوردار بود چه در داخل زمین و چه در خارج از زمین. من چیزهای زیادی از او دیدم که برایم جالب توجه بود. او یکی از بازیکنان خوب ما در آن سال‌ها بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.