چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / نوبخت: با معاون رییس جمهور صحبت می کنم

نوبخت: با معاون رییس جمهور صحبت می کنم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی بخش درآمدی بودجه سال ۹۷ کل کشور گفت: مجلس همواره در جهت تصریح، تکمیل و تنقیح بودجه گام برداشته است و خرسندی ملت این است که مجلس و دولت همواره همدیگر را تکمیل کرده اند.
وی افزود: آنچه در لایحه دولت آمده عقل جمعی دولت بوده است و قطعاً نمایندگان با تصمیمات خود آن را تکمیل میکنند.
رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: تمام نمایندگان ملت در راستای تقویت نظام گام بر میدارند و هر گونه تقویت مجلس، تقویت دولت و نظام است.
نوبخت افزود: متن توییت معاون رییس جمهوری را آقای بهروز نعمتی به من نشان داد، حتماً با معاون رییس جمهوری که این توییت راکرده صحبت می کنم.
وی گفت: باید همیشه از ادبیاتی استفاده کنیم که در آن کلمان احسن و توصیه های اخلاقی و قرآنی وجود داشته باشد.
**نعمتی: یکی از معاونان رییس جمهوری در توییتی شان مجلس را خدشه دار کرده است
بهروز نعمتی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: یکی از معاونان رییس جمهور توییت پراکنی کرده و شان مجلس را خدشه دار کرده است.
وی ادامه داد: معاون رییس جمهور در توئیت خود نوشته است که امروز کمیسیون تلفیق و مجلس به بهانه تصویب بودجه میدان‌دار تغییر قوانین کشور شده و همه چیز را تغییر داده اند.
نماینده مردم تهران افزود: ما ایرادات لایحه بودجه را در مجلس اصلاح کردیم این مساله پایین‌تر و بی ارزش تر از آن است که یک معاون رئیس‌جمهور چنین حرف‌هایی بزند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: این کار نادرست است مگر لایحه ای که دولت به مجلس ارائه کرد خیلی منقح بود که توقع دارند ما همان را تصویب کنیم.
وی ادامه دارد: لایحه ای که دولت به مجلس ارائه کرد مشخص است و مواردی که اصلاح شد نیز مشخص است مگر ما چه چیزی را تغییر دادیم و چرا برخی با این صحبت ها جامعه را بهم می‌ریزند.
به گزارش ایرنا، جمشید انصاری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی روز گذشته در توییتی نوشت: امروز کمیسیون تلفیق مجلس به بهانه تصویب بودجه میدان دار به هم خوردن قواعد اداره امور شده اند.
 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.