صفحه اصلی / بازدید مدیرعامل بانک ملت از مجموعه شرکت های گروه صنعتی گلرنگ

بازدید مدیرعامل بانک ملت از مجموعه شرکت های گروه صنعتی گلرنگ

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در سفر به استان قزوین که بهمن اسکندری معاون مدیرعامل، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی، مجید ابراهیمی مدیر امور اعتباری و محمدرضا جنگجو مدیرکل بانکداری شرکتی، وی را همراهی می کردند، از بخش های مختلف چند شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ دیدن کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات این شرکت قرار گرفت.
مدیرعامل بانک ملت همچنین در دیدار با دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، راه های تقویت همکاری فی ما بین را مورد بررسی قرار داد.
وی مجموعه گلرنگ را از افتخارات ملی کشور خواند و گفت: بانک ملت برای کمک به اجرای طرح های توسعه ای این گروه، آمادگی کامل را دارد تا بدین ترتیب بتواند نقشی در اشتغال آفرینی بیشتر این مجموعه ایفا کند.
دکتر بیگدلی با تاکید بر این نکته که بانک ها و مجموعه های تولیدی و صنعتی کشور باید دست به دست هم بدهند تا اقتصاد کشور شکوفا شود، ادامه داد: دولت هم باید از شرکت هایی که دارای اعتبار و خوشنامی در تولید و اشتغالزایی دارند، بیشتر حمایت کند.
به گفته وی، استفاده صحیح از سرمایه، اشتغالزایی و تولید محصول مبتنی بر نیاز کشور، از ویژگی های گروه صنعتی گلرنگ است که خود به معنای تحقق اقتصاد مقاومتی است و بانک ملت هم وظیفه خود می داند تا تمام تلاش خود را برای به ثمرنشستن طرح های چنین شرکت هایی به کار بگیرد.
دکتر فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ نیز با قدردانی از حمایت های بانک ملت به ویژه در سال های اخیر، اظهار داشت: بی تردید بخشی از موفقیت های این گروه، مرهون حمایت ها و تلاش های بانک بزرگ ملت است.
وی با اظهار امیدواری نسبت به این که گروه صنعتی گلرنگ با کمک بانک ملت در زمینه صادرات نیز موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: ما به یک رابطه برد- برد و در عین حال بلندمدت فکر می کنیم و بی تردید تقویت این تعاملات، روی اقتصاد ملی، اثرگذاری مطلوبی خواهد داشت.
به گفته وی، هرچه سیستم بانکی قوی تر عمل کند بخش تولید نیز با قدرت بیشتری به پیش خواهد رفت، حمایت های بانک ملت را باعث دلگرم شدن مدیران این گروه برای تولید و در نتیجه اشتغالزایی بالاتر و تلاش بیشتر برای شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور عنوان کرد.
بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی اظهار داشت: باید به مدیران گروه صنعتی گلرنگ تبریک گفت که با جذب نیروهای متخصص، باکیفیت و وفادار موجبات رشد و توسعه هرچه بیشتر این گروه را فراهم آورده اند.
در پایان این دیدار، لوح سپاس کارآفرین برتر از سوی مدیرعامل بانک ملت به دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ اعطا شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.